کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر امور مالی شرکت ملی حفاری ایران:

با کاربست سامانه HRM حقوق فروردین کارکنان ارکان ثالث بر مبنای نرخ امسال پرداخت شد

15 ارديبهشت 1399 ساعت 11:33

مدیر امور مالی شرکت ملی حفاری ایران گفت: با کاربست سامانه جامع دستمزد و مزایای کارکنان ارکان ثالث (HRM) برای اولین بار در صنعت نفت افزایش سنواتی حقوق و مزایای این همکاران از ابتدای سال بر مبنای نرخ جدید محاسبه و پرداخت شد.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران سید امیر موسوی‌ فخر افزود: تا پیش از این افزایش سنواتی این دسته از کارکنان طبق روال معمول در خرداد یا تیرماه اعمال می گردید که از نظر پرداخت به موقع کسورات تامین اجتماعی، سوابق بیمه و بازنشستگی مشکلاتی به دنبال داشت. 

وی با اشاره به اینکه این سامانه از خردادماه سال گذشته با همکاری مدیریت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، منابع انسانی و مالی شرکت طراحی، برنامه‌ ریزی  به طور رسمی وارد چرخه خدمت شد، اظهارکرد: سامانه HRM در مجموع  ارایه خدمات به  10 هزار نفر کارکنان ارکان ثالث را برعهده دارد که از این تعداد 70 درصد ثبت و مشخصات 30 درصد دیگر  در این سامانه تاکنون ثبت نشده و پرداختی های آنان به شیوه سنتی صورت می گیرد. 

موسوی فخر گفت: در این زمینه تمهیداتی اندیشیده و با تعیین یک بازه  زمانی پیمانکاران طرف قرارداد و مسئولان بخشی هایی که این کارکنان در آنجا شاغل بکار هستند ملزم به انجام مراحل ثبت نام در این سامانه گردیده اند. 

مدیر مالی شرکت ملی حفاری ایران افزود: با پیگیری های موثر مدیرعامل و مدیریت و کارشناسان بخش های ذیربط و مساعدت های مدیرعامل و مدیران شرکت ملی نفت ایران،10 هزار میلیارد ریال از مطالبات سازمان از شرکت های دریافت کننده خدمات در اواخر سال 98 وصول و این شرکت کل مطالبات کارکنان از جمله نفت کارت ها را پرداخت و همچنین بدهی به پیمانکاران، شرکت های سازنده قطعات و تجهیزات و بخشی از مطالبات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و صندوق های بازنشستگی را تسویه کرد. 

وی اظهار کرد: در همین حال ضمن محاسبه و پرداخت حقوق فروردین ماه کارکنان  براساس برنامه، مراحل پرداخت نفت کارت این ماه نیز انجام و بتدریج در روزهای پیش رو به حساب ذینفعان واریز خواهد شد.


کد مطلب: 20825

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/20825/کاربست-سامانه-hrm-حقوق-فروردین-کارکنان-ارکان-ثالث-مبنای-نرخ-امسال-پرداخت

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir