کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اهداف کیفی ملی حفاری در سال 99 ارتقا می یابد

8 ارديبهشت 1399 ساعت 8:54

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: بر اساس برنامه های راهبردی تبیین شده، اهداف کیفی شرکت در سال 99 در سه بخش ارتقا می یابد.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس سید عبداله موسوی روز دوشنبه (هشتم اردیبهشت ماه )، افزود: در سال جهش تولید این شرکت مصمم است تا راهبردهای لازم برای تحقق اهداف کیفی را در بخش های کارآمدی عملیاتی،  رقابت پذیری و سهم بازار و بهبود سازمانی و توسعه پایدار  ارتقا بخشد. 

وی تصریح کرد:  شرکت ملی حفاری ایران  به عنوان بزرگترین شرکت ایرانی در زمینه حفاری چاه‌ های نفت و گاز با برخورداری از مجموعه کارکنان مجرب و  کارآمد و ظرفیت های تجهیزاتی، جایگاه نخست را در ارائه خدمات حفاری و سرویس‌ های یکپارچه فنی در کشور دارا می باشد. 

موسوی گفت: این شرکت با نگاه بنگاهداری و مشتری مداری به منظور حفظ جایگاه خود اهداف توسعه ای ترسیم نموده که در سال جاری، اجرای آن را در ابعاد کیفی با جدیت بیشتر دنبال می کند. 

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران افزود: اهداف مورد نظر در بخش کارآمدی شامل ارتقای راندمان اجرایی، بازدهی عملیات و سرویس‌ های حفاری و پروژه‌های کلید در دست، پشتیبانی، بهینه ‌سازی دستگاه‌ ها و تجهیزات حفاری، بکارگیری حداکثری توان تجهیزاتی و منابع انسانی شرکت، تقویت توانمندی داخلی از طریق تکمیل ماشین‌ آلات موجود و استفاده از ظرفیت های برون سپاری و پایدار سازی تامین کالا و خدمات از طریق اولویت ‌بندی تقاضاهای اصلی و تنوع‌ بخشی به منابع تولید باکیفیت می باشد. 

وی اظهار کرد: در موضوع رقابت پذیری و سهم بازار نیز حضور فعال در مناقصات و مشارکت از طریق روش های نوین با پیمانکارانِ توسعه میادین و افزایش سهم بازار حفاری با رویکرد بهره ‌برداری از مطالعات بازار، اولویت‌ بکارگیری خدمات دارای ارزش افزوده بالا هدفگذاری شده است. 

موسوی گفت: همچنین بهبود سازمانی، توسعه پایدار مقوله های ایمنی ،بهداشت و محیط زیست (HSE)، ارائه خدمات حفاری، توانمندسازی و ایجاد انگیزش کارکنان،  چابک سازی سازمانی از طریق بازنگری روش های انجام کار و ارتقای فرایندها، استقرار نظام ‌های کارآمد یکپارچه مدیریت مالی با رویکرد وصول به موقع درآمدها و مدیریت هزینه در دستور کار می باشد.


کد مطلب: 20753

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/20753/اهداف-کیفی-ملی-حفاری-سال-99-ارتقا-می-یابد

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir