کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۲۵۰۰ کارگر نفت و گاز بیکار شدند

5 ارديبهشت 1399 ساعت 12:12

سیزده شرکت در تگزاس به خاطر قیمت پایین نفت و ضربه همه گیری ویروس کرونا به تقاضای محصولات و خدمات آن ها، ۲۵۲۵ نفر را اخراج کرده اند.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از هوستون کرونیکل، جدیدترین آمار کمیسیون کار تگزاس نشان می دهد صنعت نفت و گاز این منطقه 2500 شغل را طی 10 روز گذشته از دست داده است.

 سیزده شرکت در تگزاس به خاطر قیمت پایین نفت و ضربه همه گیری ویروس کرونا به تقاضای محصولات و خدمات آنها، 2525 نفر را اخراج کرده اند. این بخش خدماتی که شامل اپراتور های حفاری خدمه ساخت و ساز می شود بیشترین ضربه را خورده است.

 شرکت خدمات میادین نفتی نکستایر در هوستون بیشترین تعداد اخراجی ها را داشته و 1041 نفر از کارمندان خود را در دفاتر مرکزی و میادین نفتی در حوزه پرمین و ایگل فورد از کار برکنار کرده است.

 شرکت خدمات میادین نفت پروپترو 584 نفر را در حوزه پرمین اخراج کرده و شرکت بیکر هیوز 184 کارگر خود را از کار برکنار کرده است.

شرکت های فعال در بخش شکاف هیدرولیکی برای استخراج نفت در حوزه پرمین دومین گروه از شرکت هایی بودند که بزرگترین ضربه را از این شرایط خورده اند. شرکت سیلیکا 105 نفر را در میدلند از کار برکنار کرده و شرکت فورت ورث یک کارخانه را در کرمیت با 87 نفر کارگر تعطیل کرده است.

صنعت نفت دریایی هم آسیب دیده است. شرکت دیاموند 102 نفر را در مراکز خود در هوستون اخراج کرده و شرکت حفاری انترپرایز 75 نفر را در خلیج مکزیک برکنار کرده است.

توزیع کنندگان سوخت هم نیروی کار خود را پایین می آورند. 70 نفر در دفتر مرکزی شرکت نفتکش سان کوست ریسورسز از کار برکنار شده اند و بخش توزیع سوخت شرکت سانوکو هم 55 نفر را در اودسا اخراج کرده است.


کد مطلب: 20714

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/20714/۲۵۰۰-کارگر-نفت-گاز-بیکار-شدند

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir