تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸
قابل توجه کارکنان غیررسمی نفت:

زمان تعیین افزایش حقوق‌ها مشخص شد

یک منبع آگاه به رسانه ها از برگزاری جلسه تعیین دستمزد کارگران روز چهارشنبه ۲۰ فروردین ماه خبر داد.
تعیین دستمزد کارکنان غیررسمی صنعت نفت | نفت آنلاین
تعیین دستمزد کارکنان غیررسمی صنعت نفت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، یک منبع آگاه در اتاق اصناف کشور در گفت و گو با خبرنگاران برخی از منابع خبری، اظهار کرد: جلسه شورای عالی کار به منظور تعیین دستمزد کارگران روز چهارشنبه ۲۰ فروردین ماه ساعت ۱۸ با برگزار می‌شود.

این اولین بار است که تعیین دستمزد کارگران تا نیمه اول فروردین ماه تعیین نشده است.

تعیین دستمزد کارگران هر ساله قبل آغاز سال جدید مشخص شده بود.

مهمترین دلیل عدم تعیین دستمزد کارگران در سال جدید شیوع ویروس کرونا در کشور است.

با توجه به اینکه پرداخت حقوق کارکنان غیررسمی صنعت نفت بر اساس مصوبه شورای عالی کار است ، این دسته از کارکنان اخبار مربوط به تعیین دستمزد 99 را به دقت دنبال می نمایند.

نفت آنلاین هر گونه اطلاعیه و خبر جدید در این خصوص را از طریق پورتال رسمی ، اپلیکیشن ، پیج اینستاگرام و کانال تلگرامی رسمی خود اطلاع رسانی خواهد کرد.

امیدواریم سرنوشت دستمزد 99 کارگران در این جلسه تعیین تکلیف شود. در صورت به توافق نرسیدن نمایندگان کارگری و کارفرمایی در این جلسه احتمال کشیده شدن سرنوشت دستمزد به جلسه بعدی نیز هست.
 
https://naftonline.ir/news/20553/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
alireza
با سلام و احترام با تمام احترامي كه براي تمام مسئولين محترم قائل هستم ولي بايد بگويم چرا كاركنان قراردادمدت موقت را معين نمي كنند تا از چندگانگي در وزارت نفت جلوگيري كنند . چرا نبايد كاركنان باز يك منظر ديده شومند.تافته جدا بافته اند و يا از ژن خاص هستند . باشد اين نيز بگذرد.فواره چو سربلند شود سرنگون شود. صندلي رياست به كسي وفا نكرده است.
تازه ترين نظرات
0