کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمله خیالی سعودی‌ها به خطوط نفتی یمن!

خبرگزاری فارس , 17 فروردين 1399 ساعت 15:41

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تأکید کرد، اخبار رسانه‌های ائتلاف سعودی درباره حمله نیروهای صنعاء به یک ایستگاه پمپاژ نفت صحت ندارد.


به گزارش نفت آنلاین ، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، امروز (یکشنبه)، ضمن تکذیب خبر رسانه‌های وابسته به ائتلاف سعودی، درباره اینکه نیروهای انصارالله یک ایستگاه پمپاژ نفت را در ناحیه «صراوح» استان «مأرب» هدف قرار قرار داده، گفت، این خبر به «هیچ عنوان صحت ندارد».

رسانه‌های وابسته به ائتلاف سعودی امروز با به راه‌ انداختن یک موج خبری در دیگر رسانه‌ها گزارش کردند که نیروهای انصارالله یمن یک ایستگاه پمپاژ نفت را در «کوفل» واقع در ناحیه «صرواح» استان مأرب هدف قرار دادند.

به گزارش وبگاه خبری شبکه «المسیره»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این ارتباط گفت: «از زمان آغاز تجاوزهای ظالمانه به کشورمان از هدف قراردادن تأسیسات ملی خودداری کردیم؛ فرقی هم ندارد،‌ چه این اقدام در راستای منافع تمام مردم باشد یا بخشی از آنها».

وی در ادامه مجددا تأکید کرد که نیروهای یمنی تأسیسات دشمن را در عمق خاکش با موشک و پهپاد هدف قرار داده‌اند؛ اما هیچ گاه تأسیساتی را در داخل کشور هدف قرار نداده‌اند.
 


کد مطلب: 20542

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/20542/حمله-خیالی-سعودی-ها-خطوط-نفتی-یمن

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir