تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
مدیر توسعه‌ منابع‌ انسانی شرکت‌ ملی‌ پالایش‌ و پخش‌ فرآورده‌های‌ نفتی گفت: برنامه کاری همکاران حاضر و دورکار در جلسه ستاد سلامت هفته گذشته و به همت مدیریت توسعه منابع انسانی و دستور اکید مدیرعامل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران | نفت آنلاین
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران مجتبی احمدی ضمن تبریک سال نو ایام مبارک شعبان و همچنین آرزوی سلامتی برای همه همکاران افزود: در نشست هفته گذشته، موضوع نحوه بکارگیری اتوماسیون اداری به منظور ایجاد زیرساخت های لازم و جدید نیز در دستور کار مدیریت فناوری و معاونت حراست شرکت قرار گرفت.

وی با اشاره به بخشنامه وزیرنفت و دستورالعمل اجرائی معاون توسعه منابع انسانی وزارت نفت تصریح کرد: با تقاضای همکاران و تایید مدیر مربوطه، فهرست کارکنان هر واحد/مدیریت ستادی (معادل 70 درصد کل کارکنان به منظور دورکاری) و برنامه کاری کل کارکنان برای هفته آینده تهیه و به مدیریت منابع انسانی شرکت ارائه شود.

احمدی تاکید کرد: آن دسته از همکاران که در شرکت حضور دارند وظایف محوله را از طریق اتوماسیون اداری و تماسهای تلفنی انجام و سایر همکاران در ساعات اداری به صورت آنکال در منزل دورکاری نمایند.

وی با بیان اینکه کارکنان از هرگونه تردد و ملاقات حضوری بین اطاق ها پرهیز کنند، افزود: با توجه به اطلاعیه‌های قبلی ستاد سلامت، دید و بازدیدهای نوروزی به لحاظ ضرورت رعایت فاصله اجتماعی ممنوع است.
 
مدیر منابع انسانی شرکت ملی پالایش و پخش درباره کارکنانی که قبل از سال نو در مرخصی بوده اند و ممکن است از بخشنامه های اخیر مطلع نباشند، گفت: باتوجه به موقت بودن شرایط و طبق مقررات صنعت نفت، تنظیم برنامه کاری بر عهده مدیریتهاست؛ همچنین ضرورت دارد همکاران ستادی پیش از حضور در شرکت از طریق پیامک یا تماس تلفنی با روسا یا مسئول دفاتر از چگونگی برنامه کاری هفته آتی باخبر شوند.

احمدی مجددا تاکید کرد: برنامه کاری کارکنان ستادی در فضاهای اداری مشترک یا فضای باز به گونه ای تنظیم شود، که حضور حداقلی داشته باشند.

وی اظهار کرد: همکاران به همه دستورالعمل های صادره از سوی مدیریت توسعه منابع‌انسانی شرکت ملی پالایش و پخش، بهداشت ودرمان صنعت نفت و وزارت بهداشت ودرمان توجه لازم داشته باشند؛ همچنین شرکت‌های فرعی اقدامات مراقبتی و رعایت فاصله اجتماعی کارکنان را تا اطلاع ثانوی جدی بگیرند.
https://naftonline.ir/news/20509/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0