تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
واکنش اروندان به خبر اعتراض برخی از پرسنل این شرکت:

۸۰ درصد نیروها در شرکت نفت و گاز اروندان ترخیص شده‌اند

مسئول ایمنی شرکت نفت و گاز اروندان اهواز گفت: در راستای بخشنامه ابلاغی استانداری و برای مقابله با کرونا ۸۰ درصد نیروها ترخیص و ضدعفونی ایاب و ذهاب روزانه انجام می‌شود.
شرکت نفت و گاز اروندان | نفت آنلاین
شرکت نفت و گاز اروندان | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین وهاب همتی در واکنش به خبری  درباره اعتراض پرسنل این شرکت به عدم رعایت استانداردهای بهداشتی در این مجموعه نفتی اظهار داشت: برای مقابله با ویروس کرونا در شرکت نفت اروندان اقدامات ابلاغی استانداری به شکل کامل صورت گرفته است.

وی با اشاره به تشکیل کمیته سلامت در مجموعه نفت از زمان شروع کرونا در کشور افزود: دستگاه‌های غربالگری در مبادی ورودی و خروجی شرکت تعبیه شده است. همچنین اقلام مورد نیاز بهداشتی مانند مواد ضدعفونی دست و سطوح، ماسک بهداشتی، دستکش خریداری شده و در اختیار پرسنل ها قرار داده شده است.

مسئول ایمنی شرکت نفت و گاز اروندان اهواز گفت: نیروها تا 20 درصد کاهش داده شده و نیروهای در معرض خطر شناسایی و به انها مرخصی داده شده است. برای نیروهای که جزو گروه خدمت‌رسان هستند (بخش ایمنی) و باید در محیط کار حضور اجباری داشته باشند تدابیری اندیشیده شده در اتاق های بیش از ده متر مشغول به کار شوند.

وی درباره حذف وعده غذای پرسنل نیز اظهار داشت: غذا  وعده غذا به اجبار بوده و به خاطر اینکه غذا از رستوران‌های بیرون تهیه می شده و اکنون رستوران‌ها بسته هستند، امکان تهیه غذا وجود ندارد و از طرفی برای حفظ سلامت پرسنل و با همفکری پرسنل قرار شد نیروها غذا از منزل بیاورند.

همتی گفت: سرویس‌های ایاب و ذهاب پرسنل نیر روزانه در مبادی ورودی و خروجی مرتب ضدعفونی می‌شوند. این خودروها در 3 نقطه گندزدایی می‌شوند. به پیمانکاران محلول های ضدعفونی نیز داده شده است.

 وی به استقرار کادر پزشکی در مبادی ورودی شرکت گفت: در مبادی ورودی کادر بهداشتی مستقر شدند که نیروها را در بدو ورود از حیث علایم کرونا چک می‌کنند. نیروهای که علایمی داشته باشند به کلینک‌های پزشکی ارجاع داده می‌شوند.

مسئول ایمنی شرکت نفت و گاز اروندان اهواز گفت: شرکت اروندان در بحث خدمات اجتماعی اقلام بهداشتی مورد نیاز مقابله با کرونا را تهیه و ­به دانشگاه علوم پزشکی آبادان و اهواز تحویل داده است و برای شهرهای هویزه و سوسنگرد دستگاه گندزدایی و آب ژاول تهیه شده است.
 
https://naftonline.ir/news/20501/
منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0