تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
در شصتمین جلسه کمیته راهبری انجام شد:

بررسی آمادگی شرکت نفت و گاز آغاجاری برای تولید حداکثری

در راستای بررسی و پایش عملکرد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری در ممیزی‌های داخلی و خارجی ،شصتمین جلسه کمیته راهبری با حضور مدیرعامل، اعضای کمیته راهبری، روسای برخی ادارات و دبیران فرعی تخصصی سیستمهای مدیریت یکپارچه برگزار گردید.
شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری || نفت آنلاین
شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری || نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ مهندس ابراهيم پیرامون مدیرعامل شرکت در اين جلسه ضمن قدرداني از کلیه همکاران در انجام موفقیت آمیز ممیزی خارجی، بر پیگیری عدم انطباقهای خارجی تاکید و به استفاده از اهرم عدم انطباقها در بهبود و نوسازی تجهیزات اشاره نمود و افزود: با توجه به سیاستهای کلان وزارت نفت ، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری باید در جایگاهی قرار گیرد که در مواقع لزوم ،آمادگی لازم برای تولید حداکثری را با توجه به وضع مالی و تحریمهای موجود داشته باشد.

مهندس پيرامون ضمن اشاره به بهره گیری از فرصت موجود در شرایط فعلی ، خواستار پیگیری و رفع عدم انطباقها و توصیه‌های ممیزی‌های داخلی و خارجی شد .

وی توليد محصولات شرکت مطابق با استانداردهاي بين‌المللي در راستاي سياست‌گذاريها و اهداف شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب، حفاظت از محیط زیست، رعايت الزامات قانوني، افزایش ایمنی و کاهش حوادث را از جمله اهداف بلند مدت دانست.

بهمن بهبهانیان مدیر منابع انسانی شركت نيز ضمن تشکر از زحمات همکاران به دستاوردهای استقرار سیستم مدیریت یکپارچه اشاره نمود و تعداد عدم انطباقهای چند سال اخیر ممیزی خارجی را مبین پیشرفت در این سیستمها دانست.

بهبهانيان ممیزی‌های داخلی و پیگیری مجددانه اداره سیستمها و بهره وری و تعامل خوب ادارات را رمز موفقیت این سیستم دانستند.

سيد ادريس مشعلی  نماينده مديرعامل در سيستم مديريت يكپارچه ( IMS ) نیز عنوان كرد : شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری با کمترین عدم انطباق طی ادوار گذشته توانست موفق به تمدید گواهینامه‌های ( IMS ) گردد و يكي از دلیل موفقيت شركت آغاجاري در استقرار سيستم مديريت يكپارچه را حمايت مديرعامل محترم و گروه مديريت و نيز تلاش روساي ادارات، همكاران، دبيران و مميزان سيستم مديريت يكپارچه دانست.

 ایشان اهداف جلسات کمیته راهبری را تشریح مسائل و بیان جزئیات عدم انطباق‌ها و توصیه‌های ممیزی خارجی و داخلی برای مديريت ارشد و اطلاع آنان از کمیت و کیفیت این مسائل دانست.

رئیس اداره سیستمها و بهره‌وری با  اشاره به اینکه در ممیزی داخلی نوبت اول و دوم در سال 1398 مجموعاً 185 عدم انطباق گرفته شده است و سخت‌گیری و دقت نظر در انجام ممیزی داخلی منجر به تعداد بسیار کم عدم انطباق در ممیزی خارجی گردیده است.
https://naftonline.ir/news/20320/
منبع : روابط عمومی نفت و گاز آغاجاری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0