تاریخ انتشارسه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس در خصوص اجرای طرح اسکان کارکنان اقماری صحبت کرد.
مهندس سید پیروز موسوی || منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس
مهندس سید پیروز موسوی || منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس
به گزارش نفت آنلاین به نقل از هفته نامه مشعل ؛ مهندس سید پیروز موسوی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در خصوص اجرای طرح اسکان کارکنان اقماری در این منطقه گفت:

اعتقاد دارم که خانواده باید در کنار کارکنان باشد؛یکی از مصیبت‌هایی که در صنعت نفت وجود دارد، طرح‌های اقماری است که خانواده را از هم جدا می‌کند.

مسئله اسکان کارکنان بدون در نظر گرفتن زیرساخت‌های موردنیاز آن در زمینه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، درمانی، رفاهی و ... قابل اجرا نیست.

هنوز زیرساخت‌های لازم برای این موضوع مهم تهیه نشده است.حتی آن دسته از کارکنان که اکنون به حضور خانواده‌هایشان در منطقه علاقه‌مند هستند و مدت‌ها در نوبت قرار دارند، خانه به آنها ندادند یا فرزندانشان را به دلیل کمبود مدارس نمی‌توانند ثبت‌نام کنند و با محدودیت فضای آموزشی هم مواجه هستیم.

طرح اسکان می‌تواند برای خانواده نجات‌بخش باشد، اما با یک برنامه منسجم و فراهم کردن زیرساخت‌های اولیه و مورد نیاز اثربخش خواهد بود.

https://naftonline.ir/news/20024/
منبع : هفته نامه مشعل وزارت نفت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
احمد جعفری
با سلام ::: جناب مدیر عامل به نظر بنده حقیر صنعت نفت باعث مصیبت خانوادهای طرح اقماری شده است .. چون قبل از تاسیس ناحیه صنعتی بفکر پرسنل نبوده ... برای رفع این مصیبت باید از افراد محلی در صورت داشتن .حرفه و فن و...تحصیلات مربوطه استفاده میشده بله جنابعالی درست میگویید... افراد ان ناحیه میروند جای دیگر و افراد جای دیگر میاد انجا .... در گذشته این کار انجام شده .. امید است با تلاش جنابعالی این مصیبت بر طرف شود...
feedback
Iran, Islamic Republic of
بوق رو از سر گشادش نزن جناب مدیر! . مدیران پروازی هستن که مایه مصیبت صنعت نفت هستند
تازه ترين نظرات
0