تاریخ انتشاردوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷
کارکنان رسمی شرکت ملی حفاری ایران و مخاطب نفت آنلاین در چند روز گذشته از زمان پرداخت نفت کارت های معوقه این شرکت سوال کرده بودند.
نفت کارت کارکنان شرکت ملی حفاری ایران || نفت آنلاین
نفت کارت کارکنان شرکت ملی حفاری ایران || نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ مهندس سید عبدالله موسوی ، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران هفته گذشته از پرداخت بخش زیادی از نفت کارت های پرداخت نشده کارکنان رسمی شرکت ملی حفاری ایران خبر داده بود.

نفت کارت این دسته از کارکنان حدود 21 ماه است شارژ نشده است و به همین خاطر تلاش ها و پیگیری های زیادی از سوی مدیریت ارشد این شرکت جهت پرداخت مبالغ معوقه انجام شد.

یک مقام مسئول در شرکت ملی حفاری ایران در رابطه با این موضوع به نفت آنلاین گفت:  با توجه به صحبت های هفته گذشته مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در این خصوص و کسب منابع مالی لازم ؛ تا قبل از پایان سال 1398 بخش قابل توجهی از مبالغ نفت کارت های کارکنان NIDC پرداخت خواهد شد.

همچنین پس از پرداخت این مبلغ ؛ در سال 1399 نیز تمامی تلاش ها بر مبنای این خواهد بود که هزینه نفت کارت های حفارمردان همراه با سایر کارکنان صنعت نفت در سراسر کشور بصورت هماهنگ و منظم پرداخت شود.
 
https://naftonline.ir/news/20020/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
غلام
درخبرقبلی ،در رابطط بانیروهای ارکان ثالث نیز بحث شد .خبر تازه ای دراین خصوص دارید؟
feedback
United States
فرید
خسته نباشین واقعا
هم اون مسئولی که باهاش مصاحبه کردین و هم خودتون آقایون نفت آنلاین.
تا قبل از پایان سال 😀😀
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
با عرض سلام قول پرداخت ۲۱ ماه نفت کارت عقب افتاده (که تا اول اسفند ۲۳ماه میشود) برای ما کارکنان به هیچ جا نرسید و دریغ ازپرداخت یک ماه لطفا به مدیر عامل محترم جناب آقای مهندس موسوی اطلاع رسانی بفرمایید ممنون
feedback
Iran, Islamic Republic of
Hosein
بیش از بیست روز از این خبر گذشته، امروزم وزیر اومد اهواز مانور داد و صحبت کرد ولی هیچ خبری از نفت کارت نیست
0