تاریخ انتشارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶
شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیروی قراردادی استخدام می کند

آگهی استخدام در شرکت فولاد مبارکه اصفهان ؛ بهمن ماه 1398

شرکت فولاد مبارکه استان اصفهان به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مشاغل اپراتوری و کارشناسی، تعداد 521 نفر نیرو بصورت قراردادی استخدام می کند.
آگهی استخدام در شرکت فولاد مبارک اصفهان | 521 نفر | نیروی قراردادی | نفت آنلاین
آگهی استخدام در شرکت فولاد مبارک اصفهان | 521 نفر | نیروی قراردادی | نفت آنلاین
آخرین اخبار و اطلاعیه های آزمون استخدامی 521 نفری شرکت فولاد مبارکه اصفهان و سایر استخدامی های صنعت نفت ؛ گاز و پتروشیمی را در پیج اینستاگرام نفت آنلاین دنبال نمایید؛عضویت از طریق لینک زیر:
https://www.instagram.com/naftonline
 

دفترچه آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سال 1398

 

به گزارش نفت آنلاین ؛ شركت فولاد مبارکه اصفهان، افتخار دارد هم‌زمان با ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مشاغل اپراتوری و کارشناسی، تعداد 521 نفر از واجدین شرایط را بر‌ اساس شرایط مندرج در آگهی استخدمی و از طریق برگزاری آزمون كتبی (دانشی)، ارزیابی مهارتی و مصاحبه (برای مشاغل  اپراتوری)، کانون ارزیابی شایستگی (برای مشاغل کارشناسی)، معاینات طب صنعتی (جهت سنجش سلامت، توانایی جسمی و ویژگی‌های روانشناختی) و گزینش، به صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی جذب نماید.

برنامه زمان‌بندی آزمون : 

1. ثبت‌نام : از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 10 بهمن‌ماه 1398 تا پایان روز پنجشنبه 24 بهمن‌ماه 1398
2. ویرایش اطلاعات : از ساعت 10 صبح روز شنبه 12 بهمن‌ماه تا پایان مهلت ثبت‌نام
3. توزیع کارت ورود به جلسه : از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 11 اسفندماه 1398، از طریق همین سامانه
4. برگزاری آزمون : روزهای پنجشنبه 15 اسفندماه و جمعه 16 اسفندماه 1398 در شهر اصفهان

شرایط عمومی

۱ .تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
۲ .تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
۳ .نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.
۴ .عدم سوء مصرف مواد اعتیادآور به تأیید مراجع ذیصلاح
۵ .داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم غیرپزشکی(دارا بودن معافیت دائم پزشکی در مشاغل کارشناسی بلامانع میباشد)
۶ .داشتن حداقل سن ۱۸ سال تمام شمسی تا روز جمعه مورخ ۱۶/۱۲/۹۸ ۷ .داشتن سلامت و توانایی کامل جسمی، روحی و ویژگیهای روانشناختی جهت انجام فعالیتهای شغلی طبق تأ˻د مرکز بهداشت حرفهای شرکت فولاد مبارکه
۸ .تأیید پذیرفته شدگان توسط هسته گزینش شرکت فولاد مبارکه
 
 
تسهیلات سنی برای داوطلبان
 
۱ .به کلیه دارندگان کارتهای پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم غیرپزشکی، مدت ۲۴ماه(۲ سال) خدمت نظام وظیفه قانونی به حداکثر سن اضافه خواهد شد.

۲ .داوطلبانی که دارای سابقه کار با پرداخت حق بیمه در صندوقهای بازنشستگی معتبر کشور میباشند، به ازای هر سال سابقه یک سال(تا سقف ۳ سال) به حداکثر سنی آنان اضافه میشود. این دسته از افراد میبایست گواهی پرداخت حق بیمه از صندوق بازنشستگی مربوطه را به همراه سایر مدارک در روز کنترل مدارک(پس از آزمون کتبی) به همراه داشته باشند(افرادی که سوابق بیمه سازمان تامین اجتماعی ارائه مینمایند، علاوه بر گواهی مذکور، همراه داشتن شناسه کاربری و رمز ورود به درگاه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به آدرس ir.tamin.eservices الزامی میباشد)، در غیر این صورت از ورود این افراد به مرحله بعد جلوگیری به عمل خواهد آمد.

۳ .فرزندان معزز شهدا به میزان ۳ سال به حداکثر سن آنان اضافه میشود. لازم است این افراد جهت استفاده از تسهیلات سنی، در کلیه مراحل جذب، شرکت نموده و به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان مراجعه نمایند.

۴ .در هر صورت با احتساب کلیه تسهیلات سنی فوق، سن داوطلبان مشاغل اپراتوری از ۳۰ سال و مشاغل کارشناسی از ۳۴ سال نباید بالاتر باشد.

توضیحات شرایط اختصاصی

۱ .دارا بودن مدرک و رشته تحصیلی معتبر، مطابق با شرایط مندرج در جداول ۳و۴ الزامی بوده و داوطلبین در زمان ثبت نام میبایست مدارک منطبق با اطلاعیه را ارائه نمایند.

۲ .مبنای محاسبه حداکثر سن، تا روز جمعه مورخ ۱۶/۱۲/۹۸ میباشد.

۳ .افراد دارای مدارک تحصیلی در مقاطع بالاتر از جداول ۳ و ۴ به شرط دارا بودن و ارائه مدرک تحصیلی منطبق با شرایط اطلاعیه، میتوانند در آزمون در مقطع پا˻نتر شرکت نمایند. لیکن میبایست از ارائه مدارک با مقاطع بالاتر خودداری نمایند و امکان تغ˺ر کد رشته آزمون یا رده شغلی در طول فرآیند جذب و همچنین در صورت استخدام، طی زمان اشتغال(با درخواست شخصی) حداقل تا ۷ سال امکان پذیر نمیباشد و پس از این مدت نیز تابع ضوابط و مقررات شرکت خواهد بود و قبل از جذب، در این خصوص تعهد محضری از داوطلب اخذ خواهد شد.

۴ .نیازهای اعلام شده بر اساس ساختار سازمانی مصوب شرکت بوده و هرگونه درخواست شخصی مبنی بر تغ˺ر ردیف شغلی یا رده شغلی مرتبط با تغ˺ر یا ارتقاء مدرک تحصیلی فرد پس از جذب، از نظر شرکت مردود میباشد.

۵ .داوطلبان مشاغل اپراتوری میبایست بومی یکی از استانهای اصفهان یا چهارمحال و بختیاری باشند.

توضیح ۱ :داوطلب بومی به فردی اطلاق میگردد که دارای حداقل یکی از شرایط زیر باشد: الف- محل صدور شناسنامه وی یکی از شهرستانهای این دو استان باشد. ب- محل اخذ دیپلم وی یکی از شهرستانهای این دو استان باشد.

توضـیح ۲ :داوطلبان بومی شـهرسـتانهای مبارکه و لنجان، فرزندان کارکنان شـاغل و بازنشـسـته فولاد مبارکه در شرایط مساوی در آزمون کتبی، در اولویت دعوت به مرحله بعد قرار خواهند گرفت.

۶ .در مشاغل اپراتوری برای فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان بالای ۵۰ ٪حداقل معدل دیپلم۵۰/۱۱ میباشد.

مراحل فرآیند استخدام

۱ .مراجعه به سامانه ir.uiazmoon و مطالعه دقیق آن و آماده نمودن مدارک مورد نیاز

۲ .ثبت نام در آزمون و اخذ کدرهگیری

۳ .دریافت کارت ورود به جلسه

۴ .حضور در محل آزمون طبق برنامه آزمون کتبی

۵ .دریافت نتیجه آزمون کتبی از طریق سایت ثبتنام

۶ .حضور در فرآیند ارزیابی مهارتی و مصاحبه(ویژه مشاغل اپراتوری) و کانون ارزیابی شایستگی(ویژه مشاغل کارشناسی) در صورت پذیرش در آزمون کتبی

۷ .حضور در مرحله معاینات طب صنعتی در صورت پذیرش در مراحل قبلی

۸ .انجام فرآیند گزینش برای پذیرفتهشدگان مراحل قبلی

۹ .تکمیل پرونده شامل استعلام مدرک تحصیلی، استعلام کارت پایان خدمت یا معافیت دائم، عدم سوءپیشینه و سایر مدارک مورد نیاز

۱۰ .انعقاد قرارداد موقت کار، شروع به کار و آموزشهای بدو استخدام برای پذیرفتهشدگان نهایی.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام

لازم است داوطلبان قبل از مراجعه به سامانه ثبت نام(وب سایت) و تکمیل فرم الکترونیکی، نسبت به تهیه فایل مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

۱ .اسکن صفحه اول شناسنامه(در صورت داشتن توضیحات، اسکن صفحه توضیحات نیز ضمیمه شود.)
۲ .اسکن کارت ملی
۳ .اسکن مدرک تحصیلی معتبر(که معدل در آن ذکر شده باشد) منطبق با شرایط اطلاعیه
۴ .اسکن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم توضیح: تاریخ صدور مدرک تحصیلی و کارت پایان خدمت یا معافیت میبایست قبل از تاریخ اتمام مهلت ثبت نام در آزمون(پنجشنبه مورخ ۲۴/۱۱/۹۸ (باشد.
۵ .اسکن عکس ۴×۳ جدید(با مشخصات ذکر شده در سایت ثبت نام)
۶ .اسکن گواهی پرداخت حق بیمه از صندوق بازنشستگی مربوطه
۷ .اسکن مدرک ایثارگری(برای فرزندان معزز شهدا و فرزندان جانبازان بالای ۵۰ درصد)
۸ .پرداخت الکترونیکی مبلغ پانصد و پنجاه هزار(۵۵۰٫۰۰۰ (ریال در وجه دانشگاه اصفهان بابت هزینههای ثبت نام و شرکت در آزمون از طریق سامانه ثبتنام توضیح : امکان عودت وجه ثبت نام واریز شده به هیچ وجه وجود نخواهد داشت.

نحوه ثبت نام و مهلت آن * با توجه به اینکه آزمونها، تحلیل نتایج، تع˺ن محل فعالیت و عنوان شغلی پذیرفتهشدگان نهایی بر اساس گروه امتحانی انتخاب شده توسط داوطلب انجام میشود لازم است داوطلبان با دقت و با توجه به شایستگی، علاقه، جدول نیازها و شرایط اعلام شده نسبت به انتخاب تنها یک کد رشته(یک ردیف شغلی) ثبتنام نمایند.

* داوطلبان واجد شرایط میبایست از روز پنجشنبه مورخ ۱۰/۱۱/۹۸ تا روز پنجشنبه مورخ ۲۴/۱۱/۹۸ به سامانه ir.uiazmoon مراجعه و اقدام به ثبت نام نمایند.

فرم تقاضای ثبتنام میبایست با دقت و صداقت تکمیل گردد.

 
------------------------------------------------------------
آخرین اخبار و اطلاعیه های آزمون استخدامی 521 نفری شرکت فولاد مبارکه اصفهان و سایر استخدامی های صنعت نفت ؛ گاز و پتروشیمی را در پیج اینستاگرام نفت آنلاین دنبال نمایید؛عضویت از طریق لینک زیر:

https://www.instagram.com/naftonline
-----------------------------------------------------------


 زمان توزیع کارت و آزمون

* داوطلبان می توانند از روز یکشنبه مورخ ۱۱/۱۲/۹۸ تا روز سه شنبه مورخ ۱۳/۱۲/۹۸ با مراجعه به سامانه ثبت نام نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.

* آزمون مشاغل اپراتوری روز پنجشنبه ۱۵/۱۲/۹۸ و مشاغل کارشناسی روز جمعه ۱۶/۱۲/۹۸ برگزار خواهد شد.

* محل برگزاری آزمون شهر اصفهان و زمان و محل دقیق آن در کارت ورود به جلسه اعلام خواهد شد.

* همراه داشتن شناسنامه عکسدار یا کارت ملی و کارت ورود به جلسه در روز آزمون الزامی میباشد.

تذکر مهم : با توجه به اینکه کلیه اطلاع رسانیهای آزمون از طریق سامانه ثبتنام انجام خواهد شد لذا داوطلبان میبایست در طول فرآیند جذب، جهت آگاهی از اطلاعیهها و نتایج مراحل مختلف و تغ˺رات احتمالی، به صورت مستمر به سامانه فوق مراجعه نمایند و عدم اطلاع داوطلب از مراحل، جزئیات یا تغ˺رات احتمالی آزمون، موجب هیچ گونه حقی برای وی نمیگردد.

مفاد آزمون کتبی آزمون کتبی شامل آزمون علمی مبتنی بر سؤالات چهار گزینهای با احتساب نمره منفی میباشد، سؤالات علمی با توجه به هر گروه امتحانی و رشتههای مورد نیاز طراحی شده و مفاد آزمون کتبی(دانشی) شامل سه بخش طبق موارد جدول شماره(٢ (میباشد:

کانون ارزیابی شایستگی(ویژه مشاغل کارشناسی)

نفراتی که حدنصـاب آزمون کتبی را کسـب نموده اند(چند برابر ظرفیت پذیرش در هر ردیف شـغلی) از بالاترین نمرات کتبی جهت سـنجش شـایسـتگیهای مورد نیاز شـغل، همچنین انجام مصـاحبه فنی و تخصـصـی به این مرحله راه مییابند.

آزمون مهارت(برای داوطلبان رده اپراتوری)

نفراتی که حدنصاب آزمون کتبی را کسب نمودهاند(چند برابر ظرفیت پذیرش در هر ردیف شغلی) به این مرحله راه مییابند.

این مرحله شامل آزمون عملی مهارت و مصاحبه فنی میباشد.

معاینات طب صنعتی

با استخراج نمرات مراحل قبل و محاسبه امتیاز نهایی داوطلبان(با احتساب ضریب وزنی هر مرحله) نفرات برتر در هر رشته/گرایش به تعداد درج شده در اطلاعیه استخدامی جهت انجام معاینات طب صنعتی(که در آن سلامت جسمی و روحی فرد با آخرین استانداردهای سلامت سازمانی فولاد مبارکه مطابقت و بررسی میگردد) دعوت خواهند شد.

در این مرحله، مبنای تصمیمگیری جهت استخدام داوطلبان، انجام موفقیتآمیز معاینات طب صنعتی و تستهای پاراکلینیک مختلف میباشد که در روز معاینه و توسط شرکت فولاد مبارکه انجام میشود. لذا معاینات و نتایج تستهای قبلی و بعدی(که توسط سایر مراجع یا پزشکان انجام شده یا میشود) مبنای تصمیم گیری نبوده و از نظر شرکت فولاد مبارکه جهت استخدام فاقد اعتبار لازم میباشد.

در این مرحله افرادی که مستعد ابتلا به بیماری در محیط صنعتی تشخیص داده شوند، جهت ادامه مراحل استخدامی دعوت نخواهند شد. لذا افراد پذیرفته شده در این مرحله، میبایست علاوه بر سلامت جسمی و روحی، توانایی مورد نیاز برای انجام فعالیتهای شغلی در شرکت فولاد مبارکه در طی مدت خدمت، براساس نظر مرکز بهداشت حرفهای را داشته باشند.

گزینش

افراد تأ˻د شده توسط طب صنعتی به گزینش معرفی میگردند تا در صورت تأ˻د صلاحیت، جهت انجام سایر مراحل استخدام از آنها دعوت بعمل آید. در صورتی که داوطلب فاقد شرایط این مرحله باشد، از فرآیند حذف و از نفر بعدی دعوت به عمل میآید.

تشکیل پرونده

نفراتی که کلیه مراحل قبل را با موفقیت طی نمایند، جهت تشکیل پرونده(شامل استعلام مدرک تحصیلی، استعلام کارت پایان خدمت، آزمایش عدم اعتیاد، عدم سوء پیشینه و سایر مدارک مورد نیاز) به مرور دعوت میشوند.

سایر توضیحات و تذکرات اطلاعیه استخدامی

۱ .صندوق بازنشستگی پذیرفته شدگان نهایی، صندوق سازمان تأمین اجتماعی بوده و انتقال سوابق بیمهای افرادی که در سایر صندوقهای بازنشستگی سابقه پرداخت حق بیمه دارند به عهده داوطلبان خواهد بود. لازم به ذکر است که آن دسته از داوطلبان که با استفاده از تسهیلات سنی سابقه کار، مجاز به شرکت در آزمون شدهاند در صورتیکه سابقه پرداخت بیمه ارائه شده، مربوط به صندوقهای بازنشستگی غیراز صندوق تأمین اجتماعی باشد ملزم به انتقال سوابق بیمه به صندوق تأمین اجتماعی میباشند و در این زمینه تعهد لازم اخذ خواهد شد.

۲ .تمامی مدارک ارائه شده توسط داوطلبان در مرحله کنترل مدارک با اصل مدارک، تطبیق داده خواهد شد و یا از مراجع صادر کننده مدرک، استعلام میشود. بدیهی است چنانچه در هر زمان، خلاف اطلاعات اعلام شده توسط داوطلب محرز گردد، از انجام مراحل بعدی محروم و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد. در صورت شروع به کار از ادامه اشتغال وی جلوگیری و قرارداد وی خاتمه خواهد یافت.

۳ .به تقاضای داوطلبان دارای مدرک تحصیلی معادل، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۴ .کارکنان شاغل در شرکت فولاد مبارکه، که متقاضی پذیرش مدرک کارشناسی خود میباشند، میبایست در یکی از رشتههای جدول پیوست شماره ۳ ثبت نام و در آزمون کتبی، مصاحبه و کانون ارزیابی شرکت نمایند. توضیح: به منظور رتبهبندی، نمره کتبی فرزندان معزز شهدا مشمول این بند با ضریب ۳/۱ و سایر کارکنان با ضریب ۱۵/۱ محاسبه شده و در صورت قرار گرفتن در حدنصاب، به مرحله بعد راه مییابند.

۵ .داوطلبانی که قب ًلا در آزمونهای استخدامی فولاد مبارکه شرکت و پذیرفته نشدهاند، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم میتوانند مطابق مفاد این اطلاعیه مجددًا در این آزمون شرکت نمایند و نتایج آزمونهای قبلی افراد در این آزمون فاقد اعتبار میباشد.

۶ .نیازهای استخدامی در ردیف های اعلام شده در مقطع دیپلم، پس از اعمال سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان که دارای شرایط عمومی استخدام میباشند، تامین خواهد شد. لذا برای متقاضیان ایثارگر این مقطع که در تمامی مراحل فرآیند جذب(از جمله کتبی، مهارت و ...) شرکت نموده و حداقل ۸۰٪ نمره آخرین فرد راه یافته به مرحله بعد را کسب نموده و سپس از طرف بنیاد شهید استان اصفهان در لیست سهمیه قرار بگیرند، سهمیه مربوط به ایثارگران برای آنها لحاظ خواهد شد. لازم به ذکر است، سهمیه مذکور صرفا در مقطع دیپلم اعمال خواهد شد. تذکر: این گروه از داوطلبان لازم است وضعیت ایثارگری خود را در فرم تقاضانامه ثبتنام در سامانه مربوطه مشخص نمایند. در غیر این صورت تغ˺ر وضعیت ایثارگری پس از انجام آزمون کتبی، امکان پذیر نخواهد بود.

۷ .ایثارگرانی که در خارج از حوزه فعالیت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان قرار دارند میبایست قبل از تاریخ برگزاری آزمون به اداره استان مربوطه مراجعه نمایند تا هماهنگی لازم با اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان صورت پذیرد.

۸ .تعیین محل اشتغال پذیرفته شدگان نهایی براساس نیاز در هر یک از واحدهای شرکت یا تابعه، در اختیار شرکت فولاد مبارکه بوده و قابل تغ˺ر نمیباشد.

۹ .محدوده جغرافیایی سکونت برای داوطلبان، حوزه سرویسهای عمومی ایاب و ذهاب فعلی شرکت میباشد و شرکت فولاد مبارکه هیچگونه تعهدی در قبال ارائه سرویس ایاب و ذهاب به افرادی که خارج از این محدوده ساکن میباشند را نخواهد داشت و هیچگونه مسیر
سرویسدهی یا ایستگاه جدیدی اضافه نخواهد شد. محدوده سرویس دهی شامل: اصفهان، شهرکرد، بروجن، بلداجی، فرخ شهر، مبارکه، شهرضا، شاهینشهر، زرینشهر، سپاهانشهر، بهارستان، فولادشهر، نجف آباد، باغبهادران، خمینیشهر، کلیشاد، زازران، ولاشان، چمگردان، سده، لنجان، ورنامخواست، دیزیچه، صفائیه، قهنویه، حسن آباد تنگ بیدکان، دهنو، کرکوند، مجلسی، طالخونچه، دهاقان، پوده، خوراسگان، سیاهبوم، یزدآباد، سفیددشت، چرمهین، کچوئیه، سهرفیروزان، اراضی، باغملک، لنج، زیباشهر، نکوآباد، اسماعیل ترخان، لاو، آبرو، حوض ماهی، قمیشلو، درچه، سورچه بالا و پا˻ن، قهه، یزدانشهر، قهدریجان، قلعه لایبید، قلعه قاسم، علی آباد جمبزه، حسین آباد، کرسگان، کوشک، فلاورجان، قلعه سفید، گلدشت، ویلاشهر، کلیشادرخ، کاهریز، االله آباد، دارافشان، اجگرد، فخرآباد، گارماسه، خوانسارک، لارگان، بجگرد، هراتمه، دارگان، زودان، جوشان، برنجگان، کرچگان، نوگران، بیستجان، بابا شیخعلی، جوهرستان، نهچیر، دستگرد، بارچان، لنج، خولنجان، کرفشان، کاویان، گلگون، مزرعچه، حسن آباد قلعه بزی، سرارود، شیخ آباد، وینیچه، درچه، دهنو، دزج، همگین، اسلام اباد، امیرآباد، کلیسان، کافشان، زفره، دهسرخ، علیشاهد، طاد، سیاهبوم، تیران، دولت آباد، شهرک سیمرغ، پیربکران، آدرگان، شهیدکشوری، خورزوق و یزدانشهر میگردد.
 







ثبت نام در آزمون استخدامی 521 نفری فولاد مبارکه اصفهان



---------------------------------------------------------


آخرین اخبار و اطلاعیه های آزمون استخدامی 521 نفری شرکت فولاد مبارکه اصفهان و سایر استخدامی های صنعت نفت ؛ گاز و پتروشیمی را در پیج اینستاگرام نفت آنلاین دنبال نمایید؛عضویت از طریق لینک زیر:
https://www.instagram.com/naftonline
https://naftonline.ir/news/20006/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
محسن مقدم
ازخداتمنا دارم استخدام بشم
feedback
Iran, Islamic Republic of
سحر
سلام من در مرحله ثبت نام نمیتونم گروه امتحانی مورد تقاضام رو انتخاب کنم هیچ گزینه ای برام نمیاره باید چکار کنم؟
0