کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به نفت آنلاین خبر داد:

هزینه قابل توجهی از نفت کارت های ملی حفاری پرداخت می شود؛پرداخت کمک معیشت کارکنان ارکان ثالث حفاری در سقف پنج میلیون ریال

30 دی 1398 ساعت 7:50

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: این شرکت اهتمام ویژه ای به مجموعه کارکنان خاصه عملیاتی در مباحث فرهنگی، رفاهی و معیشتی دارد.


به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ؛ مهندس سید عبداله موسوی روز دوشنبه (30 دی ماه) در گفتگو با خبرنگار این رسانه خبری با بیان این مطلب، افزود: این مهم در سرفصل برنامه های شرکت قرار گرفته و به مدیران و مسئولان شرکت ابلاغ گردیده است. 

وی اظهار کرد: در یک سال اخیر مبنا و سیاستگذاری شرکت ایجاد نظم و انظباط مالی، تحقق اهداف و برنامه های ترسیم شده، توازن بین هزینه ها و درآمدها، پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان اعم از رسمی، قراردادی و ارکان ثالث بوده است. 

موسوی در همین ارتباط گفت: با پیگیری و تلاش های صورت گرفته و تامین منابع مالی مورد نیاز، بخش قابل توجهی از هزینه نفت کارت همکاران بزودی پرداخت می شود. 

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران راه اندازی سامانه جامع دستمزد و مزایای کارکنان ارکان ثالث( HRM ) را مورد اشاره قرار داد و افزود: این سیستم مزیت های قابل توجهی دارد که از آن جمله ضابطه مند شدن و یکسان سازی زمان پرداخت ها می باشد که براین اساس پاداش بهره وری نیمه نخست  همکاران رسمی و غیر رسمی به طور همزمان پرداخت گردید. 

وی درباره محاسبه و خرید مرخصی کارکنان قراردادی اظهار کرد: با توجه به اینکه کارکنان قراردادی از نیروهای تاثیرگذار در تحقق اهداف شرکت هستند لذا هماهنگی های لازم در این خصوص به مجموعه مدیریت ها و واحدهای ذیربط جهت اجرا ابلاغ شد. 

موسوی در خصوص پرداخت فوق العاده های تخصصی کارکنان در بخش دریا که به تازگی از سوی وزیر محترم نفت ابلاغ شد، توضیح داد: مدیریت های منابع انسانی و امور مالی شرکت موظف به محاسبه و پرداخت این فوق العاده به کارکنان مشمول طرح شده اند. 

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران همچنین پرداخت کمک معیشت کارکنان ارکان ثالث در سقف پنج میلیون ریال را یادآور و گفت: دستورالعمل پرداخت ها از طریق مدیریت مالی به زیر مجموعه ها صادر شده است. 

وی در مورد اقدامات رفاهی صورت گرفته برای کارکنان و خانواده های آنان، افزود: با عنایت به اینکه بخش عمده ای از کارکنان شرکت غیر رسمی می باشند و تامین امکانات رفاهی مورد نیاز آنان در اولویت برنامه ها قرار دارد بر این اساس این دسته از همکاران و خانواده های آنان از امکانات فرهنگی، ورزشی و سالن های غذاخوری شرکت برخوردار شدند. 

موسوی با اشاره به اجرای طرح طبقه بندی مشاغل با راهبرد شرکت ملی نفت ایران، اظهار کرد: این موضوع طبق ضوابط و مقررات صنعت نفت در حال برنامه ریزی، پیگیری و اجرا می باشد.


کد مطلب: 19945

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/19945/هزینه-قابل-توجهی-نفت-کارت-های-ملی-حفاری-پرداخت-می-شود-کمک-معیشت-کارکنان-ارکان-ثالث-سقف-پنج-میلیون-ریال

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir