کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازدید نماینده وزیر نفت از مناطق دچار آبگرفتی آبادان و خرمشهر

2 دی 1398 ساعت 18:49

مهندس محسن پاک نژاد، معاون وزیر نفت در نظارت بر منابع هیدروکربوری، به عنوان نماینده وزیر نفت، از مناطق دچار آبگرفتگی شهرهای آبادان و خرمشهر بازدید کرد.


به گزارش نفت آنلاین ؛ به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، در این بازدید ارایه خدمات صنعت نفت در حوزه رفع آبگرفتگی های معابر این دو شهر مورد بررسی قرار گرفت و نیازهای موجود در این حوزه شناسایی گردید.

مهندس پاک نژاد، ارائه خدمات به مردم شریف آبادان و خرمشهر را از وظایف صنعت نفت در حوزه ی مسئولیت های اجتماعی دانست و یادآور شد: برطرف شدن مشکلات مجاوران تاسیسات عملیاتی صنعت نفت در حوزه های مختلف عمرانی، زیست محیطی، آموزشی و فرهنگی از جمله وظایفی است که صنعت نفت در کنار رسالت اصلی خود یعنی تولید، به آن نگاه ویژه ای دارد و همواره علاوه بر این مسئولیت، کلیه امکانات خود را در راستای کاهش آسیب های ناشی از بلایای طبیعی بسیج می کند.

وی افزود؛ نیروی انسانی، تجهیزات و ماشین آلات صنعت نفت در جنوب از ساعات اولیه بروز آبگرفتگی در برخی شهرهای استان خوزستان به این مناطق گسیل و خوشبختانه بخش عظیمی از آن به ویژه در اهواز و کارون مرتفع گردیده و همکاران ما همچنان در حال ارایه خدمات در آبادان و خرمشهر هستند تا شرایط را به حالت عادی بازگردانند.

گفتنی است معاون مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید ، مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران، مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران، نماینده وزیر را در این بازدید همراهی کردند.


کد مطلب: 19697

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/19697/بازدید-نماینده-وزیر-نفت-مناطق-دچار-آبگرفتی-آبادان-خرمشهر

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir