تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
مدیرتعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی NISOC:

۲۱ دستگاه توربین گازی در کارگاه مرکزی آغاجاری تعمیر اساسی شد

مدیر تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: در سال جاری ۲۱ دستگاه توربین گازی توسط کارکنان این مدیریت تعمیر و بازسازی شده است.
مهندس مراد کمالی | شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
مهندس مراد کمالی | شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ مهندس مراد کمالی روز یکشنبه ۲۴ آذر ماه ۱۳۹۸ در نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد مناطق نفت‌خیز جنوب با سازندگان داخلی در نمایشگاه نفت و حفاری اظهار داشت: این توربین‌ها با استفاده از توانمندی‌های داخلی در کارگاه تعمیرات این شرکت در آغاجاری تعمیر و آماده تحویل به شرکت‌های بهره بردار شد.

وي با تشريح زمينه‌هاي مشاركت سازندگان داخلي با شركت ملي مناطق نفت خيزجنوب، گفت: در گستره عملياتي اين شركت فرصت هاي زيادي براي حضور سازندگان داخلي و تامين كنندگان كالا وجود دارد كه از جمله آنها تعميرات اساسي تاسيسات است كه از اولويت ويژه‌اي برخوردارند.


مهندس كمالي با بيان اينكه تعامل با شركت‌هاي سازنده داخلي در دستور كار اين شركت قرار دارد اظهار داشت: در اين راستا ارائه دانش فني قطعات و تجهيزات مورد نياز به سازندگان داخلي را در برنامه خود داريم و از هر اقدامي براي تشويق سازندگان داخلي استقبال مي كنيم.

مدير تعميرات تجهيزات صنعتي و ماشين آلات فرآيندي در ادامه به شيوه‌نامه برون‌سپاري تعميرات ماشين آلات فرآيندي ابلاغی وزیر محترم نفت اشاره و خاطر‌نشان كرد: در اين زمينه با هماهنگي مديريت توليد شركت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب، همكاري نزديكي با شركت‌هاي پتروشيمي داريم و از ظرفيت آنها در تعميرات تاسيسات استفاده خواهيم كرد.

وي با اشاره به اين كه اين شركت دو كارگاه مجهز تعمير تجهيزات و ماشين آلات در اهواز و آغاجاري دارد، از سازندگان داخلي حاضر در نمايشگاه براي بازديد از امكانات و ظرفيت هاي اين كارگاه‌ها دعوت به عمل آورد.
https://naftonline.ir/news/19647/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
France
حسین از کارکنان مناطق نفتخیز
درود بر آقای مهندس مراد کمالی مدیر محبوب , کارکشته و دوست داشتنی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و خسته نباشید خدمت کارکنان مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی nisoc
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب آقای مهندس مهران حسنوند مدیر محترم شرکت ترابری وپشتیبانی تولید طبق دستور وفرمایش جنابعالی حقوق ومزایای اداره‌ عملیات ماشین الات نسبت به دوره مهندس کمالی نصف شب شده به همین دلیل هیچ کسی دل خوش برای کار کردن ندارد و هیچ کس با این دستگاههای فرسوده نمیتواند کار کند اگر کم کردن مزایا دستور شما نیست یک بار هم که شده بدون حضور رئیس محترم اداره با کارکنان جلسه ای گرفته وبه دردودلشان گوش دهید با کمال تشکر
0