تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
سخنگوی وزارت امور خارجه خبر داد:

ارائه گزارش حمله به نفتکش سابیتی به سازمان ملل

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: حمله به نفتکش ایرانی پشتوانه دولتی دارد و ما گزارش این موضوع را به سازمان ملل متحد ارائه کرده‌ایم.
سید عباس موسوی | سخنگوی وزارت خارجه | نفت آنلاین
سید عباس موسوی | سخنگوی وزارت خارجه | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ سیدعباس موسوی، امروز (دوشنبه، ۲۹ مهرماه) در نشست خبری به موضوع گزارش حمله به نفتکش ایرانی سابیتی در دریای سرخ اشاره کرد و گفت: گزارش این حمله به سازمان ملل متحد ارائه شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره آخرین تحولات مربوط به اجرای گام چهارم کاهش تعهدهای هسته‌ای ایران، افزود: گام چهارم کاهش تعهدهای مربوط به برجام طراحی شده است. برخی موارد نیز دیروز از سوی سازمان انرژی اتمی اعلام شد. امیدواریم کار به مرحله چهارم نکشد و شاهد تحولات ویژه‌ای از سوی کشورهای باقی‌مانده در برجام باشیم، اما به هر حال ایران آماده برداشتن گام چهارم است.

وی درباره طرح مشترک فرانسه و ژاپن به ایران برای اجرای کامل برجام تصریح کرد: این همان طرح قبلی است که تاکنون بی‌نتیجه مانده است. طرح مشابهی هم از سوی ژاپن ارائه شده بود که می‌توانست کمک‌کننده باشد، اما از طرح جدید اطلاعی ندارم.

موسوی درباره صحبت‌های وزیر امور خارجه در جمع فعالان فضای مجازی، عنوان کرد: صحبت‌های ظریف شفاف و روشن بود. اینکه آقای ظریف گفته بود که آمریکایی‌ها از برجام خارج نمی‌شوند به دلیل اطمینان ایشان به حقوق بین‌الملل و تعهدات ایران بود.
https://naftonline.ir/news/19063/
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0