تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
مجتمع توليدي پتروشيمي تخت جمشيد علي رغم آتش سوزي دیروز با ظرفيت كامل در مدار توليد مي باشد.
پتروشیمی تخت جمشید
نفت آنلاین | واحد پتروشيمي تخت جمشيد با دارا بودن دو خط توليد استراتژيك محصول SBR و PBR و با ظرفيت ١٠٠ هزار تن در سال در منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي ماهشهر در حال توليد بوده كه عصر امروز به دليل شدت هواي گرم منطقه ماهشهر و در محوطه ضايعات ، اين محصولات دچار حريق شده كه خوشبختانه با اقدام بموقع پرسنل اين مجتمع و كمك تيم HSE منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي ، حريق مذكور اطفا و واحد در موقعيت ايمن قرار گرفت.

لازم به ذكر است كه محصولات ضايعات مذكور حاصل تميز كاري در خط توليد بوده كه به طور معمول قبل از خروج از مجتمع، به محوطه مخصوص ضايعات إرسال و به دليل دماي پايين اشتعال اين مواد، عمليات خنك سازي بر روي آن به طور روزانه انجام ميگردد.

با توجه به افزايش قابل توجه توليد در ماههاي اخير و افزايش حجم ضايعات توليدي مرتبط با آن  و با شدت گرفتن گرما در منطقه خوزستان، متاسفانه عصر امروز ساعت ٤ بوقت محلي آتش سوزي اين ضايعات رخ داد كه با حضور به موقع پرسنل مجتمع و منطقه، اقدامات لازم صورت گرفته و حادثه بدون برجا گذاشتن خسارات مالي و جاني تحت كنترل قرار گرفت.

لازم به توضيح هست كه با توجه به كاربرد عمده محصولات استراتژيك توليدي اين مجتمع در صنعت تاير سازي ، خط توليد اين مجتمع به روال  معمول  و با حداكثر ظرفيت در مدار توليد قرار داشته و هيچ گونه خللي در صنايع پايين دست ايجاد نمي نمايد.
 
با تشكر 
صمد كارگر 
مدير عامل مجتمع پتروشيمي تخت جمشيد
https://naftonline.ir/video/21171/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0