تاریخ انتشارجمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
خبر اشتباه صدا و سیما

غیزانیه هنوز آب ندارد!

درحالی‌که همچنان مردم غیزانیه از نبود آب‌لوله‌کشی رنج می‌برند و گروه‌های جهادی با سختی و مشقت تانکرهای آب‌رسان را هماهنگ و اعزام می‌کنند، گوینده خبر ساعت ۱۴ شبکه یک سیما از آب‌رسانی به ۸۵ روستای غیزانیه خبر داد!
خبر صدا و سیما
به گزارش نفت آنلاین ، روز گذشته گزارشی از بخش خبری ۱۴ شبکه یک سما پخش شد و در ابتدای آن، گوینده خبر از آب‌رسانی به ۸۵ روستای غیزانیه خبر داد، درحالی‌که همچنان آب‌لوله‌کشی به غیزانیه نرسیده است.

ازآنجایی‌که مردم همچنان از آب مخازن خود استفاده می‌کنند، این خبر بازتاب منفی میان روستاییان پیدا کرده و عشایر منطقه نسبت به این خبر گله‌مند هستند.
در این راستا یکی از مدیران گروه‌های جهادی مستقر در غیزانیه،با تأکید بر اینکه مشکل آب غیزانیه هنوز حل نشده است، اظهارداشت: امروز به همراه جمعی از مسئولان به محل انتقال خط لوله‌های انتقال آب رفتیم و از نزدیک روند کار را بررسی کردیم.

وی افزود: در پایان این بازدید بنا شد که بخش خبری سیما در گزارشی اعلام کند که مشکل غیزانیه هنوز حل نشده و تا چند ماه آینده روند کار انتقال خط لوله ادامه خواهد داشت.

این فعال جهادی، با ابراز گلایه از عدم دقت صداوسیما در پخش خبر آب رسانی به غیزانیه، گفت: امروز شرکت فولاد به ما می‌گوید دیگر به شما تانکر آب نمی‌دهیم! علتش هم پخش همان خبر از رسانه ملی است که گفته بود آب به غیزانیه رسیده است.

وی، در پاسخ به این سؤال که مشکل آب غیزانیه تا چه زمانی حل خواهد شد، بیان کرد: غیزانیه ۳ فاز دارد؛ فاز سوم آن قطعاً بعد از شهریورماه راه‌اندازی می‌شود. انتقال خط لوله فاز دوم آن کلید خورده اما تا رسیدن آب به منازل مردم، بیش از یک ماه به طول می‌انجامد. فاز اول نیز طبق گفته مسئولان تا روزهای آینده افتتاح می‌شود.

این مدیر گروه جهادی، گفت: فاز اول پروژه ۳۰ روستا را در بر می‌گیرد که از این ۳۰ روستا فقط ۱۰ روستا به‌صورت ۲۴ ساعته آب شرب لوله‌کشی خواهند داشت و مابقی آن‌ها تنها چند ساعت در طول روز آب خواهند داشت.

وی در پایان اظهارداشت: آنچه بیان شد بررسی‌های میدانی از منطقه غیزانیه است و بر این اساس، از مسئولان امر انتظار داریم تا هرچه سریع‌تر مشکل بی آبی غیزانیه را حل کنند.
https://naftonline.ir/video/21157/
منبع : خبرگزاری رسمی حوزه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0