کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ببینید؛ وقتی بخاطر چند لیتر بنزین جان خود را به خطر می‌اندازند!

14 فروردين 1399 ساعت 17:13

در روز گذشته افرادي سودجو با توجه به شرایط قرنطینه و خلوتي مسیر در شهرستان #اهواز با استفاده از ولو وحفر گودال قصد سرقت از خط لوله اهواز سبزآب را داشتند.


به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ؛ در روز گذشته افرادي سودجو با توجه به شرایط قرنطینه و خلوتي مسیر در شهرستان اهواز با استفاده از ولو وحفر گودال قصد سرقت از خط لوله اهواز سبزآب را داشتند.

همچنین درفضای مجازی فیلمی پخش شد که این خط دچار شکستگی شده اما مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات خوزستان در گفتگو با نفت آنلاین شکستگی خط لوله را قویا تکذیب و سرقت رادلیل نشت ازخط لوله اعلام کرد.

با توجه به این موضوع نیز مقدار کمی بنزین  در گودال حفر شده جمع شده بودکه تا زمان رسیدن کارشناسان جهت ترمیم خط لوله برخی از مردم سعی کردند ازاین فرآورده برداشت کنند.

در پایان با همکاری نیروهای انتظامی افراد حاضر در محل متفرق و عملیات مهار نشتی توسط کارشناسان شرکت خطوط لوله و مخابرات خوزستان انجام شد.

◀️پ‌ن: واقعاجای تاسف است که بخاطر چند لیتر بنزین اینچنین برخی مردم درکنار این خط لوله جمع شده و در حال جمع کردن بنزین هستند؛ یک جرقه کوچک قطعا جان همه افراد حاضر را می‌گرفت ونمونه این حادثه قبلا در همین منطقه و کشورهای دیگر اتفاق افتاده است!!!
 


کد مطلب: 20508

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/video/20508/ببینید-وقتی-بخاطر-چند-لیتر-بنزین-جان-خود-خطر-می-اندازند

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir