تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
شرکت پایانه های نفتی ایران آخرین زنجیره و نوک پیکان صادرات نفت و میعانات گازی از طریق بارگیری به نفتکش ها که هم شامل نفتکش های داخلی و هم خارجی می باشد .
شرکت پایانه های نفتی ایران
الیاس جمالی || دریا دلان  پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه خالصانه و به عشق  هموطنان عزیز ، چرخه صادرات را در بدترین شرایط جوی حفظ میکنند تا مبادا خللی در تولید گاز و به دنبال آن افت فشار گاز در خطوط انتقال رخ دهد و پالایشگاهها با تمام ظرفیت خود فعالیت کنند .

شرکت پایانه های نفتی ایران آخرین زنجیره و نوک پیکان صادرات نفت و میعانات گازی از طریق بارگیری به نفتکش ها که هم شامل نفتکش های داخلی و هم خارجی می باشد را عهده دار است ، این شرکت شامل چندین واحد که اصلی ترین آن اداره صادرات و اداره عملیات دریایی می باشد .

وظیفه واحد عملیات دریایی پهلو دهی و جدا سازی نفتکش ها به #اسکله و یا SBM(گوی های شناور) ، عملیات انتقال کشتی به کشتی(sts) ، و هر گونه عملیات صادرات نفت و میعانات را در عسلویه ، ماهشهر و نکا به مرکزیت جزیره خارک را  بر عهده دارد .

کلیپ مذکور مربوط به نگه داشتن کشتی فالکن پراید بر روی SBM شماره ۳ مربوط به فاز ۱۲ تنبک می باشد که این یدک کش وظیفه نگه داشتن کشتی از طریق طناب مخصوص جهت اطمینان از عدم حرکات ناخواسته کشتی در اثر باد ،جزر و مد و جریانات آبی که در صورت عدم کنترل صحیح و ضربه به SBM باعث پارگی حوض های انتقال و متوقف شدن صادرات و همچنین فاجعه زیست محیطی خواهد شد ، این عملیات گاها تا ۶ روز تا بارگیری کامل کشتی به طول می انجامد و یدک کش و پرسنل متخصص آن وظایف خاص خود را به طور دقیق و ایمن در هر شرایط جوی و دریایی باید انجام دهند .

خدا قوت به همه کارکنان پرتلاش شرکت پایانه های نفتی ایران
https://naftonline.ir/video/20160/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0