کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نتیجه نظرسنجی نفت آنلاین/ بهترین گزینه برای مدیرعاملی NISOC

6 مهر 1397 ساعت 22:21


✔️به گزارش نفت آنلاین ؛ از روز گذشته بحث انتصاب مدیرعامل جدید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب (nisoc ) در فضای مجازی بسیار داغ شده است.بر این اساس نفت آنلاین با درج یک نظرسنجی در کانال  تلگرام تصمیم گرفت نظر کارکنان محترم شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را در این خصوص جویا شود.



✔️با توجه به این موضوع ۸ نفر که بیشترین احتمال انتصاب در این سمت را داشتند، به همراه گزینه هیچکدام در بین گزینه ها قرارگرفتند.

✔️بیش از ۲۲۰۰ نفر از کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این نظرسنجی شرکت کردند و اگر از گزینه هیچکدام بگذریم ، آقایان سلطان کمالی مدیرعامل فعلی شرکت نفت و گاز اروندان و سید عبدالله موسوی مدیر برنامه ریزی تلفیقی مناطق نفتخیز جنوب در رتبه های اول و دوم این نظرسنجی قرارگرفتند.

✔️با توجه به فیلترینگ تلگرام و محدودیت زمان درج نظرسنجی در کانال (۲۰ ساعت) و اینکه این نظرسنجی ویژه کارکنان شرکت مناطق نفتخیز جنوب بوده درصد مشارکت در این نظرسنجی فوق العاده بوده است.

✔️این نظرسنجی بوسیله ربات رسمی تلگرام ایجاد شده بود و امکان هیچگونه دخل وتصرفی در آن وجود ندارد.

✔️روز گذشته برخی از رسانه ها از انتصاب سید عبدالله موسوی بعنوان مدیرعاملی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خبر داده بودند ، ولی تاکنون هیچکدام از خبرگزاری ها و سایت های رسمی وزارت نفت این خبر را تایید نکرده اند.

✔️احتمال میرود ظرف چند روز آینده با حکم وزیر نفت مدیرعامل این شرکت بزرگ نفتی تعیین شود. #نفت_آنلاین به محض دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص از طریق پورتال خبری و کانال تلگرام اطلاع رسانی خواهد کرد.






کد مطلب: 9330

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/9330/نتیجه-نظرسنجی-نفت-آنلاین-بهترین-گزینه-مدیرعاملی-nisoc

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir