کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تعدیل مدارک تحصیلی کارکنان قراردادی مدت موقت صنعت نفت

30 شهريور 1397 ساعت 20:00


به گزارش پایگاه خبری نفت آنلاین ، جمعی از کارکنان قراردادی مدت موقت صنعت نفت با ارسال پیام های جداگانه به نفت آنلاین ، خواستار تعدیل آخرین مدرک تحصیلی خود شدند.

نیروهای قراردادی صنعت نفت با تقدیر و تشکر از وزیر محترم نفت "جناب آقای بیژن نامدار زنگنه" بدلیل توجه ایشان به نیروهای قراردادی مدت موقت صنعت نفت و ابلاغیه ۱۱ بندی شماره ۲۰/۲-۱۸۸ خردادماه ۹۷ ایشان مبنی بر بهبود معیشتی وضعیت کارکنان مزبور ؛ از عدم تعدیل آخرین مدارک تحصیلی‌شان اظهار گله مندی کرده و خواستار ورود مستقیم وزیر نفت به این موضوع و رفع این مشکل شدند.

پیام های مخاطبین نفت آنلاین نشان میدهد، متاسفانه از نظر حقوقی تقریبا هیچ تفاوتی بین نیروهای با مدرک دیپلم ، فوق دیپلم ، لیسانس ، فوق لیسانس و دکترا در بین قرارداد موقت‌های نفت وجود ندارد و بعضا مشاهده شده بعضی از کارکنان با مدرک مثلا فوق لیسانس دقیقا همان حقوق را میگیرند که یک نیروی دیپلمه میگیرد و این موضوع باعث دلسردی کارکنان تحصیلکرده شده است.

این کارکنان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه مسئولین ذیربط که دغدغه نیروهای قراردادی مدت موقت را دارند ، بالاخص وزیر محترم نفت آقای زنگنه و جناب آقای دهقانی سرپرست محترم معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت ، خواستار رسیدگی فوری به وضعیت تعدیل مدرک کارکنان قراردادی مدت موقت صنعت نفت شدند.

گفتنی است نیروهای قرادادی صنعت نفت بخش اعظمی از وظایف محوله وزارت نفت را انجام میدهند و قطعا رسیدگی به مشکلات آنان باعث افزایش راندمان کاری در واحدها و شرکت های زیرمجموعه  این وزارتخانه ، بالاخص افزایش تولید خواهد شد.نفت آنلاین




کد مطلب: 8898

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/8898/تعدیل-مدارک-تحصیلی-کارکنان-قراردادی-مدت-موقت-صنعت-نفت

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir