کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اخبار کوتاه نفتی/ دوشنبه ۵ شهریورماه ٩٧

6 شهريور 1397 ساعت 7:36


◀️مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، گفت: تاکید ویژه وزیر نفت مبنی بر رعایت حقوق شهروندی و اصول زیست محیطی سبب به ثمر رسیدن پروژه‌های مهم از جمله افزایش تولید نفت‌گاز یورو ۵ در کشور شد.

◀️مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران موفق به دریافت گواهینامه سیستم مدیریت امنیت اطلاعات بر اساس استانداردISIRI-ISO/IEC۲۷۰۰۱ در حوزه فناوری اطلاعات از مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری شد.

◀️مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: هم‌زمان با هفته دولت، بهره‌برداری و عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۰ شهر و ۱۹۰۰ روستا در اقصی نقاط کشور با هزینه‌ای بیش از ۲۲۰۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

◀️مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، در واکنش به اشخاصی که وزارت نفت را مقصر رونق قاچاق سوخت می‌دانند، تصریح کرد: وزارت نفت وظیفه مبارزه با قاچاق سوخت را به‌عهده ندارد و بهتر است هر سازمان و نهادی به جای آن که تقصیر را گردن دیگران بیندازد به وظایف خود عمل کند.

◀️تعمیرات اساسی مرکز اندازه گیری خانگیران با هدف افزایش و پایداری تولید و اطمینان از تولید حداکثری در فصل سرما آغاز شد.

◀️آزمایشگاه معتمد محیط زیست با هدف آزمایش آلاینده‌های آب، خاک، هوا، صوت، بیولوژیک و بیوتکنولوژی، سموم، فلزات سنگین و ترکیبات نفتی با حمایت سازمان منطقه ویژه پارس و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی افتتاح شد.

◀️تکمیل فازهای پارس جنوبی کم‌کم به ایستگاه آخر نزدیک می‌شود؛ توسعه فازهای ۱۳، ۱۴ و ۲۲ تا ۲۴ روند مطلوبی دارد و انتظار می‌رود پرونده پارس جنوبی به جز فاز ۱۱ تا پایان سال ۹۸ بسته شود.

◀️کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اختصاص بخشی از بهای گاز مصرفی برای استانداردسازی سامانه گرمایشی و سرمایشی مدارس را تصویب کرد.

◀️سامانه جامع امور گمرکی منطقه ویژه پارس با هدف شفاف‎سازی فعالیت‌های گمرکی و تحقق دولت الکترونیک در منطقه ویژه پارس رونمایی شد.

◀️رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به این‌که وزارت نفت پروژه بیمارستان شهدای صنعت نفت دشت آزادگان را تکمیل کرد، گفت: رویکرد وزارت نفت در بخش مسئولیت‌ اجتماعی باید الگویی برای دیگر سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها باشد.


کد مطلب: 7328

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/7328/اخبار-کوتاه-نفتی-دوشنبه-۵-شهریورماه-٩٧

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir