تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
مطالبه یکهزار میلیارد تومانی سازندگان صنعت نفت هفته آینده پرداخت خواهد شد
به گزارش نفت آنلاین ، رضا خیامیان میزان مطالبات سازندگان تجهیزات نفتی از وزارت نفت را یکهزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این میزان مطالبات مربوط به ۶۰ شرکت است.

وی با بیان اینکه بخشی از این مطالبات را مربوط به سال گذشته است،  افزود: بخشی دیگر نیز مربوط به ۶ ماهه نخست سال جاری است.



خیامیان ادامه داد: امیدوار بودیم که این مطالبات تا پیش از نیمه اسفندماه پرداخت شود اما به نظر می رسد این مبلغ و حتی بخشی از آن هفته آینده تسویه شود. چرا که این شرکت ها ۶۰ هزار نیروی کار مستقیم دارند که در صورت تاخیر در پرداخت حقوق آنها، ممکن است مشکلات کارگری نیز به تاخیر پرداخت حقوق اضافه شود.

وی اظهار کرد: بخشی از این مطالبات مربوط به شرکت ملی نفتخیز جنوب، شرکت ملی نفت و گاز مرکزی، شرکت ملی گاز، شرکت ملی نفت و بخشی دیگر نیز با یک یا دو واسطه مربوط به پروژه های فازهای مختلف پارس جنوبی در عسلویه است.

وی در ارتباط با دستور کار ساخت ۱۰ قلم گروه کالایی دوم صنعت نفت که پیش از این یک گروه ۱۰ قلمی دیگر بومی سازی شده بودند، توضیح داد: حدود ۲۴ قلم کالای اساسی صنعت نفت کاندید ساخت شده اند که انتظار می رود همراه با قراردادهای جدید در زمان نمایشگاه بین المللی نفت در سال آینده ، مورد بررسی قرار بگیرند.

دیروز علی کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، در دومین کنگره  بین‌المللی اکتشاف و تولید و پنجمین کنگره بین‌المللی صنعت حفاری ایران گفت: با وجود مشکلاتی که در حوزه تأمین منابع مالی داریم تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا پایان امسال به پیمانکاران و سازندگان در حوزه‌های مختلف بدهی نداشته باشیم. منبع / مهر

https://naftonline.ir/news/4172/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
United States
نیروهای قراردادی موقت نفت
با سلام چرافکری بحال نیروهای قراردادی موقت نمیکنیدچراساماندهی نمیشیم چراماروتودوزخ گذاشتین دستمون ازپیمانکاری بریدن و تبدیل وضعیت هم نکردین یعنی بین زمین واسمون نگهمون داشتیم شما که نیرواحتیاج دارید چراماروجذب نمی کنید به چه کسانی وعده وعیددادین شمایدکه صدای مارودرمیاریداگرصبرایوب بودبه سرمیرسید
0