کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به میزبانی مدیریت منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب؛

میز خدمت امور ایثارگران صنعت نفت برگزار شد

9 آذر 1402 ساعت 11:43

میز خدمت امور ایثارگران با حضور اعضای ستاد ایثارگران صنعت نفت باهدف پاسخگویی و تسریع در حل مشکلات آنان برگزار شد.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از امور رسانه مدیریت منابع انسانی، در این رویداد که روز چهارشنبه (۸ آذرماه ۱۴۰۲) در مجتمع فرهنگی-ورزشی امام رضا (ع) برگزار شد، به سوالات و درخواست های جمع کثیری از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و سایر شرکتهای تابع وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران پاسخ داده شد.

 
سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این دیدار بیان داشت: باید بین مشکلات و مطالبات کارکنان با ضوابط و مقررات جاری تعادل برقرار کرد و بی‌شک بخشی از این مشکلات را می‌توان با تلاش مسئولین و متولیان امر حل و فصل نمود.
 
ابوالقاسم حبیبی پور ضمن اشاره به تاکید مهندس دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بر توجه لازم به ایثارگران و شهدای معزز و خانواده های آنها افزود: خوشبختانه مجموعه مدیران وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران و شرکتهای تابعه آنها نسبت به حل مشکلات ایثارگران اهتمام ویژه ای دارند و در طول ایام گذشته در دولت سیزدهم اقدامات ارزشمندی در این راستا صورت گرفته است که قابل تقدیر است.
 
سرپرست مدیریت منابع انسانی در پایان ضمن تشکر از علی روغنی دبیر ستاد ایثارگران وزارت نفت و هیات همراه برای حضور در این نشست و میز خدمت گفت: ایثارگران و جانبازان گرانقدر یادگاران ارزشمند دوران دفاع مقدس هستند و ضرورت دارد با استفاده از تمامی فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در راستای گرامیداشت و توجه ویژه به آنها گام برداشت.
ابوالقاسم حبیبی پور شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
در طول جلسه و میزخدمت علی روغنی دبیر ستاد ایثارگران وزارت نفت و طاهره کاظمی کیا رییس امور ایثارگران شرکت ملی نفت ایران و مسئولین مربوطه به سوالات ایثارگران، متعلقین و نمایندگان آنها پاسخ دادند و درخواست‌های آنها را برای پیگیری و ارايه پاسخ تحویل گرفتند تا با بررسی و انعکاس به مراجع ذی ربط نسبت به حل یا ارائه پاسخ در چهارچوب مقررات اقدام شود.
 
چگونگی تعدیل مدرک تحصیلی، جذب فرزند، نحوه بررسی سوابق شغلی، تبدیل وضعیت استخدامی، سقف حقوق، مصوبه ۱۴۹۷ و... از دیگر چالش‌های جامعه ایثارگران بود که در این میز خدمت مورد پرسش و پاسخ قرار گرفت.
 
شایان ذکر است پیش از این نیز نشست هم اندیشی اعضاء ستاد امور ایثارگران صنعت نفت در روز سه شنبه ۷ آذر به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون برگزار شد.


کد مطلب: 29225

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/29225/میز-خدمت-امور-ایثارگران-صنعت-نفت-برگزار

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir