کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تکرار ادعاها و اتهامات بی اساس علیه ایران

جزییات تحریم‌های جدید آمریکا بر علیه ایران

12 آبان 1401 ساعت 21:39

وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز پنجشنبه اسامی جدیدی را به بهانه های مرتبط با ایران در فهرست تحریم های خود قرار داد.


به گزارش نفت آنلاین ، دفتر کنترل دارائی های وزارت خزانه داری آمریکا (OFAC) با طرح ادعاهایی اعلام کرد که تحریم هایی را علیه ایران مرتبط با حزب الله لبنان و نیروی قدس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران اعمال کرده است.

 
بر اساس اعلام وبگاه وزارت خزانه داری آمریکا، تحریم‌های جدید آمریکا بخش های نفت، حمل و نقل و کشتیرانی را هدف قرار داده است.
 
خزانه داری آمریکا در این بیانیه بدون ارائه هرگونه سند و مدرکی ادعا کرد که اعضای یک شبکه بین المللی که با تجارت نفت اقدام به درآمدزایی برای حزب الله لبنان و نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران می کرده را در فهرست تحریم های خود قرار داده است.
 
این تحریم ها ۶ فرد، ۱۷ شرکت و ۱۱ کشتی را شامل می شوند. تحریم شدگان دارای تابعیت های ایرانی، سوییسی، لبنانی و فرانسوی هستند.
 
همچنین، ۱۷ شرکتی که در فهرست تحریم های آمریکا قرار گرفتند در امارات، سوییس، جزایر مارشال، سنگاپور و ترکیه مستقر هستند. کشتی های تحریم شده هم با پرچم پاناما، جیبوتی و لیبری هستند.
 
«برایان نلسون» معاون وزیر خزانه داری آمریکا با تکرار ادعاها و اتهامات بی اساس علیه ایران مدعی شد که اعضای این شبکه با تاسیس شرکت های جعلی و جعل اسناد، تحریم ها را دور می دند و نفت ایران را به بازارهای بین المللی روانه می کردند!


کد مطلب: 27432

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/27432/جزییات-تحریم-های-جدید-آمریکا-علیه-ایران

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir