کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت خبر داد:

بیات : احیای شرکت «فاوا نفت» در دستور کار قرار گرفت

خبرگزاری شانا , 18 مرداد 1401 ساعت 14:28

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در دومین نشست شورای عالی خدمات، از برنامه‌ریزی گروه اقتصادی صندوق‌ها برای احیای شرکت «فاوا نفت» خبر داد.


به گزارش نفت آنلاین ، عبدالحسین بیات در دومین نشست شورای عالی خدمات صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: از منظر اقتصادی، سرمایه‌گذاری در حوزۀ فناوری اطلاعات و ارتباطات از چشم‌انداز روشنی برخوردار است.

وی افزود: احیای شرکت «فاوا نفت» که متعلق به حوزه سرمایه‌گذاری صندوق‌ها بود و در زمینه فناوری اطلاعات فعالیت می‌کرد در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس هیئت‌رئیسه در خلال گزارش بخش‌های مربوط به خدمات نیز گفت: در صندوق‌های بازنشستگی، توسعه خدمات رفاهی مانند گردشگری، ورزش و مراکز اقامتی به‌دلیل اهمیت این مقوله در حوزه سلامت، حساسیت بالایی دارد.

بیات با اشاره به گزارش معاون رفاه و بازنشستگی درباره فعالیت‌های قابل واگذاری به کانون‌ها، افزود: شتاب بخشی به امور ورزش و گردشگری ضروری است.

رئیس هیئت‌رئیسه در این نشست با اشاره به گزارش معاون درمان درباره میانگین بازپرداخت هزینه‌ها و روند توسعه مراکز طرف قرارداد، گفت: سازوکارهای مختلف و نو را جهت بهبود زمان بازپرداخت هزینه‌ها بررسی کنید، زیرا میزان زمان کاهش یافته در بازپرداخت هزینه‌ها، به‌منزله پایان کار نیست بلکه باید به‌طور مستمر شیوه‌های ارائه خدمات را بررسی و روش‌های بهتر جایگزین شود.

بیات افزود: توسعه روزافزون مراکز طرف قرارداد باکیفیت، همواره مورد توجه است؛ موضوع درمان برای عزیزان بازنشسته و خانواده آن‌ها بسیار مهم است و باید این مراکز، مراکزی قابل اطمینان و باکیفیت باشند.

وی به خدمات ارائه‌شده به بازماندگان نیز اشاره کرد و گفت: در ارائه خدمات، توجه لازم برای رسیدگی به خانواده و یا فرد بازمانده، وظیفۀ حرفه‌ای دست‌اندرکاران صندوق است.

در این نشست، آخرین اقدام‌های انجام‌شده و در حال اجرای حوزه درمان، مالی، فناوری اطلاعات، حقوقی، محاسبات بیمه‌ای و مطالعاتی، رفاه و بازنشستگی، منابع انسانی و آموزش، ارزیابی شد.
 


کد مطلب: 27027

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/27027/بیات-احیای-شرکت-فاوا-نفت-دستور-کار-قرار-گرفت

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir