تاریخ انتشارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
رئیس قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه افتتاح فاز یک پروژه ان‌جی‌ال 3200 تا پایان سال توسط این قرارگاه صورت می‌گیرد از بهره‌برداری کنارگذر جنوبی تهران تا آبان خبر داد.
فرمانده قرارگاه خاتم النبیا سپاه | نفت آنلاین
فرمانده قرارگاه خاتم النبیا سپاه | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ سردار سعید محمد رئیس قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء امروز (شنبه 25 مرداد) پس از جلسه با علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، سعید جغتایی رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه و سعید رحمت‌الله اکرمی معاون نظارت مالی و خزانه‌داری کل کشور در محل هیات رئیسه مجلس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال سال جهش تولید است و باید همگی دست به دست یکدیگر دهیم تا کار جهشی برای توسعه و پیشرفت کشور انجام شود.

وی افزود: با توجه به اینکه منابع و اعتبارات در کشور محدود است هدف‌گذاری خوبی صورت گرفته تا پروژه‌هایی که قابلیت اتمام داشته و منافع آن زودتر به مردم می‌رسد در قالب تفاهم صورت گرفته بین مجلس، سازمان برنامه، خزانه‌داری و این قرارگاه افتتاح شود که قرار است در همین راستا تا خرداد ۱۴۰۰، ۴۹ پروژه مورد بهره‌برداری قرار گیرد. همچنین در قالب این تفاهم، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء برای تکمیل ۱۱۸ پروژه متعهد شده است.

رئیس قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء تصریح کرد: با آنکه تا پایان خرداد ۱۴۰۰، ۴۹ پروژه افتتاح می‌شود اما تا پایان آبان‌ماه کنارگذر جنوبی تهران که پروژه‌ای استراتژیک است تکمیل خواهد شد. ضمن اینکه آزادراه بروجرد تا خرم‌آباد و در مجموع در خیلی از حوزه‌ها و به ویژه پروژه‌های بخش نفت و گاز تا پایان سال جاری اقدامات خوبی انجام خواهیم داد که می‌توانم به افتتاح فاز یک پروژه ان‌جی‌ال ۳۲۰۰ که پروژه‌‌ای استراتژیک برای کشور محسوب می‌شود اشاره کنم که افتتاح خواهد شد. 

محمد خاطرنشان کرد: در حوزه معادن و صنایع هم قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء فعالیت‌هایش را توسعه خواهد داد ضمن اینکه تلاش می‌کنیم تا پایان سال دستاوردهای خوبی داشته باشیم.
https://naftonline.ir/news/21541/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0