تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰
نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدرس خیابانی در دوران سرپرستی اقدامات خوبی انجام داده‌ است، گفت: وی برای وزارت نیز برنامه خود را دارد.
حجت‌الاسلام حسن شجاعی | نماینده مجلس | نفت آنلاین
حجت‌الاسلام حسن شجاعی | نماینده مجلس | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس ؛ حجت‌الاسلام حسن شجاعی در پاسخ به سؤالی در مورد وزیر پیشنهادی صمت اظهار کرد: دو جلسه با مدرس خیابانی داشته و شاهد اقدامات خوب وی هستم.

نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وی در دوران سرپرستی اقدامات خوبی انجام داده‌ است، افزود: مدرس خیابانی برای وزارت نیز برنامه خود را دارد.

وی با اشاره به اینکه تمرکز بر حمایت از تولید داخلی، ممنوعیت واردات کالاهای تولیدی در کشور و رفع موانع تولید از جمله برنامه‌های مدرس خیابانی است، خاطر نشان کرد: پرداختن به این برنامه‌ها احتمالا باعث شود وی در یک سال پایانی دولت بتواند تاثیر مثبتی بر شرایط داشته باشد.

شجاعی همچنین به برخی ایرادات وارده به سرپرست وزارت صمت اشاره کرد و گفت: به انتصابات و عملکرد وی در برخی ساحات ایراداتی وارد است.

نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه در واکنش به سؤالی در مورد استیضاح وزیر نفت عنوان کرد: استیضاح یک ابزار نظارتی است و هر کجا شائبه عدم همکاری وزیر با مجلس وجود داشته باشد، قابل طرح است.

وی با اشاره به اینکه وزیر نفت در بسیاری از تصمیمات به ویژه تصمیمات مهم نظر مجلس را مطالبه نمی‌کند، بیان کرد: با این شرایط جا دارد موضوع استیضاح وی مطرح شود و بنده موافق هستم.
https://naftonline.ir/news/21527/
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
غلام حسن کلانتری
با سلام
در خصوص خبر اعلام شده در خصوص تعدیل مدرک تحصیلی در وزارت نفت به استحضار میرساند
وزارت نفت در ترفند رو به جلو اصلا رای هیئت عالی دیوان عدالت را اجرا نکرده و بخشنامه 64839 سال 97 را برای اجرا ابلاغ نموده است . لطفا در خبر خود لحاظ نمایید .
0