کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یک عکس و چند نکته...

مظلومیت کارکنان عملیاتی نفت

6 مرداد 1399 ساعت 19:11

در حالی که همه ادارات در استان خوزستان بعلت گرمای بی سابقه جهت صرفه جویی در مصرف برق تعطیل شدند اما کار و تلاش در مناطق عملیاتی صنعت نفت و حفاری همچنان ادامه دارد.


در حالی که تمامی ادارات ستادی صنعت نفت در استان خوزستان بعلت گرمای بی‌سابقه در روزهای دوشنبه،سه‌شنبه و چهارشنبه تعطیل شدند ، کارکنان عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران در دستگاه های حفاری در این وضعیت آب و هوایی و گرمای بالای ۶۰ درجه در حال کار تلاش هستند.

پ‌ن : کارکنان عملیاتی نفت در این شرایط سخت اقتصادی همچنان در انتظار محقق شدند وعده‌های داده شده مسئولین جهت رفع مشکلات معیشتی هستند؛ از اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل تا اجرای ماده ۱۰ و تعدیل مدارک تحصیلی.... امیدواریم مسئولین صنعت نفت نیز این تصاویر را ببینید و بدانند و بفهمند چه کسانی چرخ این صنعت را می‌گردانند و در جهت رفع مشکلات آنان قدم بردارند و وعده های داده شده را عملی کنند.


نفت آنلاین : تصویر کار و تلاش پرسنل عملیاتی حفاری عنوان نمونه گذاشته شد و نفت آنلاین به تمامی کارکنان عملیاتی صنعت نفت در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ؛ اروندان ؛ حفاری ؛ پالایشگاه آبادان ؛ شرکت های پتروشیمی و ... در سراسر استان خوزستان خداقوت ویژه می گوید.
 


کد مطلب: 21464

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/21464/مظلومیت-کارکنان-عملیاتی-نفت

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir