کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی مخاطبین نفت آنلاین:

انتقاد از نحوه برگزاری آزمون های استخدامی شرکت های مرتبط با صنعت نفت

نیازمندی های همشهری , 4 مرداد 1399 ساعت 16:25

یکی از مخاطبین نفت آنلاین با ارسال یادداشتی از نحوه برگزاری آزمون های استخدامی شرکت های مرتبط با صنعت نفت بشدت انتقاد کرد.


یکی از مخاطبین نفت آنلاین با انتقاد از نحوه برگزاری آزمون های استخدامی شرکت های مرتبط با صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی نوشت:

با سلام خدمت دست اندرکاران رسانه خبری نفت آنلاین و مسئولین دست اندرکار صنعت نفت .

با توجه به آگهی های استخدامی منتشر شده در ماه های اخیر ،چند نکته قابل ذکر است که ذهن بنده و سایر داوطلبان استخدامی را مشغول کرده و امیدواریم مسئولین پاسخی در این خصوص داشته باشند:

1_ چه نهادی اجازه میدهد که بعضی استان های کشور در آزمون های استخدامی صرفا گزینش بومی داشته باشند در صورتی که بقیه استان ها (بالاخص خوزستان و بوشهر) تنها میتوانند درصدی را به گزینش بومی اختصاص دهند؟

2_چرا قیمت وجوه واریزی در ثبت نام های آزمون های استخدامی شرکت نفت متفاوت است؟ بعنوان نمونه هزاران نفر در آزمون های استخدامی شرکت های پتروشیمی هنگام و آپادانا که زیر مجموعه هلدینگ خلیج فارس است هر کدام با پرداخت مبلغ 30 هزار تومان  ثبت نام کرده اند! واقعا مگر هزینه برگزاری یک آزمون استخدامی چقدر است و هلدینگ خلیج فارس در این خصوص شفاف سازی کند.
 


3_دلیل اینکه هر بار شرکت نفت امتحانی میگیرد مواد امتحانی تفاوت دارد؟

4_ و در آخر اینکه شرکت نفت بر خلاف نام و نسب خود که وامدار مهندسان نفت و رشته نفت است برای مهندسان نفت جایگاهی در خود ندارد و در تمامی استخدامی ها از رشته شیمی استقبال میکند؟
حتی زمانی هم که ممکن است رشته نفت را پذیرش کند از منابع دروس رشته شیمی از فارغ التحصیلان نفت آزمون میگیرد؟

با تشکر از دست اندرکاران نفت آنلاین بابت درج این مطلب منتظر پاسخ های مسئولین در این خصوص هستیم ؛ هر چند مطمئنیم هرگز برای این سوالات جوابی نخواهند داشت.


کد مطلب: 21456

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/21456/انتقاد-نحوه-برگزاری-آزمون-های-استخدامی-شرکت-مرتبط-صنعت-نفت

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir