تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: قرار است دانشگاه صنعت نفت درباره جذب دانشجوی خارجی برای صدور خدمات فنی، مهندسی و صنعتی فعال شود.
دانشگاه نفت | نفت آنلاین
دانشگاه نفت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛فریدون عباسی رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، درباره جلسه صبح امروز این کمیسیون با وزیر نفت، گفت: جلسه بسیار خوبی بود و مباحث زیادی مورد بحث قرار گرفت، از مهم ترین مباحث مربوط به پرسنل و زیربنای صنعت نفت نیروهای انسانی بود. همچنین در این جلسه درباره نظام حقوق دست مزد و یکسان سازی دستمزد ها صحبت شد.

او افزود: قرار بر این شد که کمیته‌های کاری مشترک بین وزارت نفت و کمیسیون انرژی مجلس داشته باشیم و با اطلاعاتی که مردم به نمایندگان خود در حوزه های مختلف می‌دهند در جلسات کمیسیون انرژی و وزارت نفت جمع بندی شود و راهکارهای مشخصی برای آنها پیدا شود.

عباسی ادامه داد: دانشگاه صنعت نفت تجارب طولانی در این صنعت دارد که باید در زمینه جذب دانشجوی خارجی برای صدور خدمات فنی مهندسی و صنعتی فعالیتش را آغاز کند تا بتوانیم صدور خدمات تخصصی خوبی در حوزه دانشگاهی، فنی و صنعتی داشته باشیم و  جمهوری اسلامی نقش لازم را برای توزیع علم و دانش به جامعه جهانی ایفا کند.
https://naftonline.ir/news/21399/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0