تاریخ انتشارشنبه ۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
تولید پوشش های سرامیکی با کیفیت عالی

در مورد محصولات صنعتی کاشی مرجان بیشتر بدانیم

شرکت کاشی مرجان با بیش از سی سال  تجربه در زمینه تولید پوشش های سرامیکی با بکارگیری پیشرفته ترین و مدرن ترین ماشین آلات صنعت کاشی و سرامیک ، نوآوری های جدیدی در این صنعت داشته است .
شرکت کاشی مرجان
شرکت کاشی مرجان
شرکت کاشی مرجان با بیش از سی سال  تجربه در زمینه تولید پوشش های سرامیکی با بکارگیری پیشرفته ترین و مدرن ترین ماشین آلات صنعت کاشی و سرامیک ، نوآوری های جدیدی در این صنعت داشته است .

محصولات صنعتی کاشی مرجان:
-کاشی های ضد اسید
-کاشی های ضد قلیا
- کاشی های آنتی اسلیپ
- قرنیز لبه دار

کاشی های ضد اسید مرجان  دارای مقاومت  بالایی در برابرانواع اسید ها و بازها می باشند  و به آسانی قابل شستشو و تمیز کردن می باشند . خاصیت ضد لغزندگی این محصولات آنها را به یک گزینه ایمن جهت استفاده در فضاهای کاری تبدیل کرده است .

به منظور تامین ایمنی کاربران با توجه به محل مصرف کاشی های ضد اسید تولیدی این شرکت در دو نوع ساده و آج دار تولید می گردد که نوع آجدار آن جهت مصرف در محیط هایی که خاصیت
آنتی اسلیپ محصول مورد نظر  می باشد ، کاربرد بیشتری دارد .تنوع رنگی این محصولات در طیف رنگ های شیری ، طوسی و کرم می باشد.
 

در فضاهای صنعتی که امکان  وجود عوامل کثیف کننده محیط بیش از حد معمول وجود دارد ، استفاده از انواع دانه قرمز کاشی ضد اسید  که دارای خاصیت چرک تاب بودن  بیشتری نسبت به انواع ساده هستند توصیه می شود .کاشی های ضد قلیا مرجان دارای مقاومت در محیط های اسیدی و قلیایی می باشد و در حوضچه های صنعتی ، آزمایشگاه های صنعتی و انبار نگهداری مواد شیمیایی قابل استفاده می باشد.
 

قرنیز لبه دار مرجان با داشتن مقاومت در محیط های اسیدی جهت کاربرد در محیط های بیمارستانی ، آشپزخانه های صنعتی ، استخرها ودر فضاهایی که در کنج ها در معرض آلودگی می باشد، مناسب می باشد. کاشی های ضد اسید مرجان دارای مقاومت بالا در برابر اسید ها ، مقاومت مکانیکی بالا  در برابر سایش ، جذب آب بسیار پایین و مقاومت در برابر یخ زدگی برای استفاده در محیط هایی همچون آشپزخانه های صنعتی و سرویس های بهداشتی عمومی ، محیط هایی که در معرض اسید ها هستند (به استثناء اسید فلوئوریدریک HF ) و جهت کاربرد در محیط هایی  که در معرض بارهای سنگین دینامیکی قرار دارند همانند کف انبار های صنعتی و  در حوضچه های اسید و مواد شیمیایی ،پوشش کف و دیواره های  سالن های صنعتی ، انبار های مواد شیمیایی ،پوشش سطوح داخلی مخازن  نگهداری مواد شیمیایی ،پوشش دیوار ، کف و سکوی آزمایشگاه های شیمی  قابل استفاده می باشند .

جهت اطلاع بیشتر از محصولات صنعتی کاشی مرجان به سایت کاشی مرجانمراجعه نموده و جهت خرید و اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات به نمایندگی های فروش این شرکت در سراسر کشور مراجعه بفرمایید .
محصولات صنعتی کاشی مرجان
 
 
https://naftonline.ir/news/21267/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0