تاریخ انتشارسه شنبه ۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
نماینده مردم گرمسار در مجلس گفت: اغتشاشات بنزین حاصل بی تدبیری دولت، رئیس جمهور و وزیر کشور بود و آنها باید در این زمینه پاسخگو باشند.
مجلس شورای اسلامی | اغتشاشات آبان ماه | نفت آنلاین
مجلس شورای اسلامی | اغتشاشات آبان ماه | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، اردشیر مطهری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی مسائل حوزه داخلی و امنیتی کشور با حضور رحمانی فضلی، گفت: ما در آبان ۹۸ شاهد اغتشاشاتی به دلیل گرانی بنزین بودیم و اتفاقاتی در کف خیابان رخ داد که متأسفانه در رفتار با مردم تدبیر درستی صورت نگرفت.

وی افزود: به نظر می رسد که ماجرای بنزین بدون اطلاع وزارت کشور اتفاق افتاد و نیروی انتظامی و امنیتی از آن بی اطلاع بودند، چرا که صف معترضان از تماشاچیان در اغتشاشات بنزین جدا نشده بود.

این نماینده مجلس خطاب به رحمانی فضلی،اظهار داشت: آقای وزیر کشور شما مسئول تأمین امنیت مردم هستید اما در ماجرای گرانی بنزین هیچ گونه تدبیری صورت نگرفت و این مسئله باعث خسارت های جانی و مالی به مردم شد.

مطهری ادامه داد: هیچ گونه شکی نیست که قیمت بنزین باید افزایش پیدا می کرد اما روش وزیر کشور و رئیس جمهور از روی تدبیر نبود که محصول این رویه، آتش سوزی بود.

وی با بیان اینکه اغتشاشات بنزین حاصل بی تدبیری دولت و وزیر کشور بود، گفت: وزیر کشور باید در دادگاه محاکمه شود اما متأسفانه در قضیه بنزین، آب هم در دل وزیر کشور تکان نخورد و باید در این زمینه پاسخگو باشد.
https://naftonline.ir/news/21225/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0