تاریخ انتشاريکشنبه ۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
روند پیشرفت تعمیرات و نوسازی مخازن ذخیره سازی نفت خام و اسکله‌های صادراتی در بازدید مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران بررسی شد.
پایانه های نفتی خارگ | نفت آنلاین
پایانه های نفتی خارگ | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، در بازدید مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران بر اهمیت این پروژه ها در راستای افزایش توان ظرفیت ذخیره سازی و کمک به تداوم تولید نفت و گاز کشور تاکید شد.

اسدروز در پایان این بازدید اظهار کرد: شرکت پایانه های نفتی ایران با توجه به ماموریت و  مسئولیت خود در زمینه ذخیره سازی، اندازه گیری و صادرات نفت خام و با توجه به نقش مهم آن در زنجیره ارزش شرکت ملی نفت ایران، همواره حفظ پایداری تولید و ارتقاء توانمندی های خود در زمینه به‌روز رسانی تجهیزات و آماده سازی شرایط عملیاتی برای افزایش تولید و صادرات نفت خام را در راستای سیاست های صنعت نفت در دستور کار خود قرار داده است.

در این بازدید روسای ادارات عملیاتی منطقه خارگ به تشریح آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های اجرایی و مسائل موجود پرداختند.

پس از بازدید میدانی از پروژه ها نشست کارشناسی با حضور مدیرعامل، مدیران و روسای ادارات پایانه نفتی خارگ به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه های در حال اجرای شرکت پایانه های نفتی ایران در منطقه عملیاتی خارگ به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این نشست مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران بیان کرد: تضمین تداوم صادرات و ارتقا توان ذخیره سازی نفت خام که یکی از شاخص های مهم ارزیابی توانمندی یک پایانه نفتی به شمار می رود از مواردی است که همواره از سوی شرکت پایانه های نفتی ایران با جدیت دنبال شده و جز وظایف این شرکت است.

اسدروز افزود: فعالیت های شرکت پایانه‌های نفتی ایران همسو با برنامه‌های وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران پیش می رود و لازمه انجام این فعالیت ها به‌روز بودن تجهیزات و تاسیسات است که عملیات نوسازی و تعمیرات تاسیسات با یک برنامه ریزی مدون در حال پیگیری و اجرا است که با اتمام این پروژه ها توان عملیاتی این شرکت ارتقا می‌یابد.
https://naftonline.ir/news/21204/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0