تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کشتی های ما در وسط مسیر بودند که برخی در داخل کشور گفتند باید کشتیها را برگردانیم چرا که احتمال جنگ وجود داشت اما مدیریت تحول خواه بچه های سپاه را بالای سر ناوهای امریکایی فرستاد تا بدانند دست ما بسته نیست.
دکتر محسن رضایی | نفت آنلاین
دکتر محسن رضایی | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ محسن رضایی در جریان سی و دمین اجلاس شورای عالی استانها با اشاره به اظهارات مطرح شده از سوی اعضای شورای عالی استانها در جلسه امروز، اظهار کرد: نکات خوبی از سوی اعضا در جلسه مطرح شد که نشان دهنده این است که شوراها در سال‌های اخیر به رشد خوبی رسیده‌اند.

وی تصریح کرد: مسئله مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که باید به تحول در ساختار مدیریت کشور توجه کرد. چرا که این تحول منجر به تحول در کل دستاوردهای کشور می شود.
اولین نفتکش ایرانی چه زمانی به ونزوئلا خواهد رسید | <a href='https://www.naftonline.ir' target='_blank'>نفت آنلاین</a>

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: هم اکنون در حوزه امنیت و دفاعی تحولات خوبی دست پیدا کرده‌ایم و امروزه حکمرانی کشور مردمی شده است و دیگر مثل گذشته جناحی و منطقه ای نیست.

رضایی افزود: ما میراث دار شهدا هستیم و باید روز به روز کاری کنیم که جمهوری اسلامی پایبندتر به ارزشهای شهدا باشد. و ما امروزه نیازمند حکمرانی مردمی در حوزه فرهنگ و اقتصادی هستیم و فلسفه جمهوری اسلامی را عده ای به اشتباه با فلسفه غربی ها یکی می دانند و جمهوری اسلامی فلسفه خود را دارد زیرا آمده است تا هم اراده خداوند و هم اراده مردم را محقق کند و برخلاف آنچه در غرب رخ داد و اراده خدا از اداره جامعه قطع شد.

وی خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی که ولایت از بالاترین نقطه تا پایین ترین نقطه ساری  و جاریست و معنویت و ارزشهای الهی باید در متن جامعه باشد. اما در کنار آن باید خواست مردم هم عملیاتی شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یکی از نمونه های تحقق حکمرانی مردم در بستر ارزشهای اسلامی؛ فعالیت شوراها در روستاها وشهرهاست و باید نگاه کنیم که موانع برای تحقق کامل این حکمرانی جیست تا حل شود.

رضایی افزود: رهبر معظم انقلاب صحبت از تحول کردند و باید یامان باشد در همین حوزه شهرها و حوزه ها هم تحول ایجاد شود و باید مسئولیت به شوراهای شهر و روستاها واگذار شود تا شاهد تحولات گسترده باشیم و اگر قرار است در کشور یک تحول اقتصادی بزرگ رخ دهد باید مئولیتها نیز واگذار شود و باید اختیارات به مدیریتهای محلی واگذار شود تا اینها بتوانند نقش خود را به درستی ایفا کنند.
 
اقتدار نفتکش‌های ایرانی مدیون قدرت‌نمایی سپاه است | <a href='https://www.naftonline.ir' target='_blank'>نفت آنلاین</a>

وی خاطرنشان کرد: دستیابی به موفقیت با کارهای پشت میزنشینی و فعلی محقق نمی‌شود و باید یک تحول گسترده در نحوه انجام کارها صورت بگیرد. وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند باید به سراغ تحول برویم و حتی دست روی مسئله عدالت می گذارند یعنی ما نقض‌هایی داریم که باید برای آن اتفاق بزرگی را رقم بزنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین به ارسال بنزین به ونزوئلا اشاره کرد و گفت: در این داستان برادری را با اقتصاد ترکیب کردیم و اینگونه نبود که فقط بنزین بدهیم و پولی هم نگرفته باشیم و ما قبل از رسیدن کشتی هایمان به ونزوئلا مابه ازای آن را گرفته بودیم. البته این کار یک کار بزرگی بود و کشتی های ما در وسط مسیر بودند که برخی در داخل کشور گفتند باید کشتیها را برگردانیم چرا که احتمال جنگ وجود داشت اما مدیریت تحول خواه بچه های سپاه را بالای سر ناوهای امریکایی فرستاد تا بدانند دست ما بسته نیست.

رضایی در پایان گفت: امریکایی‌ها آمدند به ناخدای کشتی‌های ما پیشنهاد و وعده پول دادند تا مسیرشان را عوض کنند اما این پیشنهادهای بی‌شرمانه از سوی عزیزان ما مورد پذیرش قرار نگرفته و کشتی‌ها به ونزوئلا رسید.
https://naftonline.ir/news/21154/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0