تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۲
DRILLNG STORE پلتفرمی برای ارتباط مستقیم تولید کنندگان و فروشندگان و صاحبان ابزار و خدمات با مشتریان و با دیدگاه حذف واسطه ها می باشد.
فروشگاه آنلاین تجهیزات و مواد حفاری | Drilling Store
فروشگاه آنلاین تجهیزات و مواد حفاری | Drilling Store
دریلینگ استور پلتفرمی برای ارتباط مستقیم تولید کنندگان و فروشندگان و صاحبان ابزار و خدمات با مشتریان و با دیدگاه حذف واسطه ها می باشد. دریلینگ استور محیطی جهت ارزیابی و مقایسه اقلام مختلف کاربردی مورد نیاز در صنعت حفاری می باشد که امکان معرفی و فروش و تهیه محصولات و تجهیزات را در کوتاه ترین زمان و مناسب ترین قیمت به ارمغان می آورد. دریلینگ استور امکان خدمات رسانی به سه بخش از صنعت حفاری را به ارمغان می آورد. تولید کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی و معدنی، تجهیزات حفاری و همچنین دارندگان آنان می تواند محصولات خویش را در فضایی رقابتی با قیمتی مناسب به دست مصرف کنندگان نهایی برساند و از محیطی مناسب جهت معرفی محصولات و خدمات خود بهره مند گردند.

پیمانکاران با استفاده از این فضا می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن صاحبان محصولات و تجهیزات را یافته و با کمترین قیمت نیاز عملیاتی خود را برطرف سازند. همچنین می توانند از آخرین تغییرات قیمت و موجودی تولید کنندگان و فروشندگان مطلع شوند.
کارفرمایان با استفاده از دریلینگ استور امکان می یابند ارزیابی و تخمین درست و دقیقی از برآورد مالی قیمت ها ( مواد، تجهیزات، خدمات حفاری) در مناقصات و پروژه های پیش روی خود داشته باشند و برآورد بهنگام دقیق و مناسبی به پیمانکاران و مدیران خود ارائه دهند.
شماره تماس:

021-26712251

آدرس ایمیل:

info@drillingstore.com

www.drillingstore.com

 
https://naftonline.ir/news/21140/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0