تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸
انتشار پیام تشکر رهبر معظم انقلاب از پرسنل نفت‌کش‌های ایرانی اعزامی به ونزوئلا، بازتاب گسترده‌ای را در شبکه‌های اجتماعی داشت.
واکنش کاربران به پیام تشکر رهبر انقلاب از پرسنل نفت‌کش‌های ایرانی
به گزارش نفت آنلاین ، انتشار پیام قدردانی رهبر معظم انقلاب از زحمات پرسنل نفت‌کش‌های ایرانی اعزامی به ونزوئلا ، موجی از واکنش های شعفانه و تشکر آمیز کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت. صفحه رسمی منتسب به مقام معظم رهبری در توئیتر این پیام تبریک را با هشتگ #سکان_اقتدار منتشر کرد که به طبع آن کاربران و فعالان توئیتر نیز پست‌هایی را در حساب‌های شخصی خود منتشر کرده و از حرکات جهادی کارکنان این کشتی تشکر کردند.

پیام تشکر توئیتر رهبری خطاب به پرسنل نفت‌کش‌های ایرانی:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

به همه‌ی شما عزیزان، کاپیتان و کارکنان کشتی خداقوت میگویم. کار بزرگی کردید. حرکت شما حرکتی جهادی بود. کشور را سرافراز کردید. ان شاءالله موفق باشید.»
در ادامه تعدادی از پست های داغ شده در توئیتر را با هشتگ #سکان_اقتدار مشاهده می‌کنید.
 
ونزوئلا
ونزوئلا
ونزوئلا
ونزوئلا
ونزوئلا
ونزوئلا
ونزوئلا
ونزوئلا
ونزوئلا
ونزوئلا
ونزوئلا
https://naftonline.ir/news/21138/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
سیدعلی شاهزاده احمدی
اوقات بیش ازسه ماه درخانه با دوپسر بیکار وسن 75که34سال جوانی را در خدمت نفت بوده اکنون چند صباحی بیش از عمر نمانده بای تفاوت بین سنین پایین و با قائل شد این شعر را با حال غمگین سرودم افس. س که سن من زهفتاد گذشت آنهم نه آهسته که چون باد گذشت اکنون نمانده چند صباحی ازعمر از عمر خواهم زخدا نگذرد انسان که گذشت با سگاس از مسولان باز نشستگی که واقف ب وضعیت اقتصادی ما منتظر الموتها بدون رو در بایستی هستند سپاس
0