کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده اهواز در مجلس:

باید حق مردم خوزستان از وزارت نفت گرفته شود

خبرگزاری فارس , 16 خرداد 1399 ساعت 16:32

سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس یازدهم گفت: بخش اعظمی از مطالبات مردم استان خوزستان در وزارت خانه ها است، که باید در اختیار مردم قرار گیرد.


به گزارش نفت آنلاین ، سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در نشست نمایندگان با استاندار خوزستان اظهار کرد: باید حق مردم این استان و مسولیت های اجتماعی که نفت در برابر مردم استان خوزستان دارد از وزارت نفت گرفته شود.

وی افزود: بخش اعظمی از مطالبات مردم استان خوزستان در وزارت خانه ها است، باید بتوان چند حرکت جهادی و انقلابی عمل گرا و ملموس در اختیار مردم قرار دهیم چرا که تشکیل جلسات متعدد و عملی نشدن تصمیمات دیگر چاره ساز نخواهد بود و باید به سمت عمل‌گرایی برویم و سعی کنیم کارها را اجرایی‌تر دنبال کنیم.


سید کریم حسینی | نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی
 
حسینی ادامه اذعان داشت: میدانیم که مسئولین استان نیز به مسئولیت های خود عمل میکنند ولی از استاندار خوزستان انتظار میرود که در انتخاب مدیران اجرایی استان قاطع تر عمل کنند.

وی ضمن اشاره به اینکه اگر هشداری داده می‌شود به منزله‌ی مطالبه گری برای مردم است، افزود: دیگر نیازی به تبلیغات انتخاباتی نداریم و در برابر مردم مسئولیم و در جلساتی که برگزار میشود باید مدافع مردم و کشورمان باشیم.

نماینده اهواز گفت: ما نمایندگان مردم اگر به دنبال سهمی در مجلس و هیئت رئیسه هستیم باید برای مطالبات مردم باشد و انتظار می‌رود با وحدت تمام نمایندگان با وزارت خانه ها تعاملات خوبی شروع کنیم و با شروع خوبی که از مجلس یازدهم دیده شد، قطعا میتوان آن امیدی که در نظر مقام معظم رهبری است را به مردم بازگردانیم.

سید کریم حسینی در خاتمه گفت: اگر مسئولین اجرای استان خوزستان و دولت، همت و اراده کنند، قطعاً مجلس هم تکیه گاه خوبی برای آن ها در راه خدمت بیشتر به مردم خواهد بود.


کد مطلب: 21094

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/21094/باید-حق-مردم-خوزستان-وزارت-نفت-گرفته-شود

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir