کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کشف ۱۱۰ هزار لیتر نفت سیاه و گازوئیل قاچاق

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 9 خرداد 1399 ساعت 10:23

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر از کشف ۱۱۰ هزار لیتر نفت سیاه و گازوئیل قاچاق در بردسیر و متلاشی شدن یک باند سازمان یافته قاچاق سوخت، خبر داد.


به گزارش نفت آنلاین ، افشین صالحی، سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر از انهدام یک باند سازمان یافته که به صورت گسترده در استان‌های شرقی و مرکزی کشور اقدام به قاچاق سوخت می کردند، خبر داد. 

 او افزود: در این عملیات بالغ بر ۱۱۰ هزار لیتر نفت سیاه و گازوئیل از قاچاقچیان در بردسیر کشف و ضبط شده است.

صالحی بیان کرد: در این رابطه چهار دستگاه تریلر کشنده حامل مواد قاچاق سوختی توقیف و همچنین دو عدد کارگاه محل دپوی سوخت قاچاق مورد شناسایی قرار گرفت و با دستور قضایی پلمب شدند. 

او تصریح کرد: در این اقدام منسجم اطلاعاتی که از سوی سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی شریف در اداره کل اطلاعات استان کرمان صورت پذیرفت، دو نفر از اعضای اصلی این باند به صورت همزمان در استان کرمان و یکی از استان‌های مجاور بازداشت شده اند.

این مقام قضایی تاکید کرد: یکی از اولویت‌های مهم و اساسی دستگاه قضایی در سال جهش تولید موضوع مبارزه جدی و مستمر با پدیده شوم قاچاق است. 

 او افزود: در این رابطه پرونده قضایی در شعبه اول بازپرسی شهرستان بردسیر تشکیل شده است و اعضای این باند به اتهام قاچاق سازمان یافته تحت پیگرد قضایی قرار گرفته اند. 


کد مطلب: 21050

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/21050/کشف-۱۱۰-هزار-لیتر-نفت-سیاه-گازوئیل-قاچاق

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir