کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش یک نماینده مجلس به خبر استخدامش در وزارت نفت:

رد استفاده از رانت جهت استخدام در وزارت نفت توسط یک نماینده مجلس

خبرگزاری فارس , 2 خرداد 1399 ساعت 13:44

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با رد استفاده از رانت برای استخدام در وزارت نفت گفت: از سال 1367 با مدرک مهندسی عمران که از دانشگاه دولتی تبریز اخذ کردم در وزارت نفت استخدام شدم و 32 سال سابقه دارم و مدرک دکتری برنامه ریزی و جغرافیای شهری خود را در طول خدمتم دریافت کردم.


به گزارش نفت آنلاین ، حسن بهرام‌نیا با بیان اینکه دیروز اختتامیه مجلس دهم با حضور نمایندگان این دوره مجلس برگزار شد اظهار کرد: برخی از نمایندگان از وزارتخانه‌ای مأمور شدند و یا شغل آزاد دارند و پس از پایان مجلس باید به محل کاری بازگردند که از آنجا به مجلس مأمور شدند.

وی با بیان اینکه بنده در سال ۱۳۶۷ در وزارت نفت و مناطق نفت‌خیز جنوب با مدرک مهندسی عمران استخدام شدم افزود: برخی از رسانه‌ها مدعی شدند که برخی از نمایندگان به دلیل رانتی که دارند به وزارت نفت و امور خارجه خواهند رفت چراکه این دو وزارتخانه از سطح امکانات بالایی برخوردار است و بنده را نیز در لیست وزارت نفت آورده بودند که با مدرک دکترای جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری به این وزارتخانه می‌رود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این افراد غافل از این بودند که بنده در سال ۱۳۶۷ با مدرک مهندسی عمران به استخدام وزارت نفت درآمدم و ۳۲ سال سابقه کار دارم و در طول خدمت موفق به اخذ مدرک دکترای جغرافیا و برنامه ریزی شهری شدم.

وی ادامه داد: امروز هم پایان دوره است و بجز وزارت نفت جای دیگری نمی‌توانم بروم مگر اینکه درخواستی ارائه شود که وزارتخانه با مأموریت بنده مانند چهار سال نمایندگی در مجلس شورای اسلامی موافقت کند.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: البته روابط عمومی وزارت نفت طی اطلاعیه‌ای، گزارش منتشر شده را کذب خواند و اعلام کرد که این افراد در وزارت نفت استخدام شدند و بنده مورد بی‌مهری قرار گرفتم؛ این اقدام خلاف اخلاق حرفه‌ای بود و یک دروغ است.

وی گفت: بنده در شهرستان نهاوند نیز ۱۰ سال رئیس شرکت گاز بودم و نباید بی‌مهابا و بدون مدرک سخن گفت، این حق برای ما وجود دارد که از مراجع قانونی پیگیری‌های لازم را انجام دهیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مدرک دکتری بنده در طول خدمتم بوده و استخدامم در وزارت نفت با مدرک مهندسی عمران از دانشگاه دولتی تبریز است.


کد مطلب: 20986

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/20986/رد-استفاده-رانت-جهت-استخدام-وزارت-نفت-توسط-یک-نماینده-مجلس

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir