کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین خبر موثق در خصوص پرداخت حق‌الزحمه بهره‌وری نیمه دوم ۹۸ کارکنان نفت

شانا , 24 ارديبهشت 1399 ساعت 19:52

حق‌الزحمه بهره‌وری نیمه دوم سال ۱۳۹۸ در پی موافقت وزیر نفت و ابلاغ معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، همراه حقوق اردیبهشت ماه به کارکنان صنعت نفت پرداخت می‌شود.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از شرکت ملی نفت ایران، با توجه به بخشنامه پرداخت بهره‌وری نیمه دوم سال ۱۳۹۸ که از سوی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت به مدیران عامل چهار شرکت اصلی ابلاغ شده است، پاداش بهره‌وری کارکنان با حقوق اردیبهشت ماه به‌طور هماهنگ پرداخت خواهد شد.

حق‌الزحمه بهره‌وری مستند به ماده ۳۷ آیین‌نامه نظام‌های اداری- استخدامی کارکنان صنعت نفت پرداخت می‌شود و به کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی مدت معین و مدت موقت وزارت نفت تعلق خواهد گرفت.

کارکنان شاغل در شرکت‌های پیمانکاری نیز می‌توانند از طریق شرکت پیمانکاری خویش (در چارچوب سقف پیمان) از حق‌الزحمه بهره‌وری برخوردار شوند.

پ‌ن: انتشار زمان پرداخت پاداش بهره‌وری ۹۸ در نفت آنلاین به نقل از وزارت نفت بنا به اصرار بی‌شمار کارکنان نفت می‌باشد(نمونه پیام در تصویر)؛ با توجه به اینکه بسیاری از سازمان‌ها مانند وزارت نیرو ، بهداشت ، علوم و .... دارای پاداش‌های اینچنینی و حتی بسیار بالاتر هستند(پاداش‌هایی که هرگز رسانه‌ای نمی‌شود)،  نفت آنلاین معتقد است رسانه‌ای کردن اخبار پاداش‌‌های بهره‌وری به کارکنان نفت به صلاح کارکنان نیست‌!!


کد مطلب: 20914

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/20914/آخرین-خبر-موثق-خصوص-پرداخت-حق-الزحمه-بهره-وری-نیمه-دوم-۹۸-کارکنان-نفت

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir