کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۴ پروژه مهم در انبار نفت شهرکرد اجرایی می‌شود

22 ارديبهشت 1399 ساعت 15:29

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری از اجرای چهار پروژه مهم در انبار نفت شهرکرد به‌منظور ارتقای کیفیت عملیات خبر داد.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری، جعفر سالاری‌نسب در این باره گفت: به‌منظور ارتقای کیفیت عملیات انبار نفت شهرکرد از ابعاد مختلف ایمنی و زیست محیطی، تأمین سوخت و تعمیرات سامانه‌ها و افزایش ضریب اطمینان عملکرد سخت‌افزارهای مخازن، چهار پروژه در انبار نفت شهرکرد اجرا شده است.

وی افزود: پروژه جداسازی دو مخزن بنزین و اختصاص یکی از مخازن به بنزین یورو ۴ با هدف ذخیره‌سازی، بارگیری و تخلیه بنزین یورو ۴ در انبار نفت شهرکرد و تعمیرات استخر آتش‌نشانی و استخر چربی‌گیر انبار نفت با هدف رعایت اصول ایمنی و زیست محیطی از جمله این اقدام‌ها بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: رفع ایرادهای مخزن ذخیره‌سازی و تست خطوط لوله دفع ضایعات صنعتی و راه‌اندازی دوباره آن و نیز اجرای سامانه خنک‌سازی (کولینگ) و رفع نواقص سامانه‌های LG-TG دو مخزن نفت‌گاز به‌منظور بالا بردن ضریب ایمنی و انجام لایروبی مخازن، پروژه‌های اجراشده‌ای هستند که اصول عملیات انبار نفت شهرکرد را بهبود می‌بخشد.

سالاری‌نسب تصریح کرد: سامانه خنک‌سازی یکی از مخازن با ۹۰ درصد پیشرفت در حال اجراست و دیگر پروژه‌های انبار نفت شهرکرد با ۱۰۰ درصد پیشرفت به اتمام رسیده است.


کد مطلب: 20891

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/20891/۴-پروژه-مهم-انبار-نفت-شهرکرد-اجرایی-می-شود

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir