تاریخ انتشارجمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور گفت : هزار نفر از امدادگران و داوطلبان جمعیت به زودی برای فعالیت در پایگاه‌ها استخدام خواهند شد.
اخبار استخدامی | نفت آنلاین | سازمان هلال احمر
اخبار استخدامی | نفت آنلاین | سازمان هلال احمر
به گزارش نفت آنلاین ، فریدون نوری عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور گفت: هزار نفر از داوطلبان و امدادگران جمعیت به زودی استخدام خواهند شد. این افراد برای فعالیت در پایگاه‌های امداد جاده‌ای، امداد کوهستان و امداد ساحلی استخدام خواهند شد.

او با بیان اینکه ۲ میلیون نفر داوطلب افتخاری جمعیت هلال احمر در کشور فعالیت می‌کنند، گفت: جمعیت در تلاش است که برای پرکردن خلا‌های استخدامی  از امدادگران و نجاتگران با سابقه فعالیت‌های بالا  در جمعیت استفاده نماید.

عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر به فعالیت‌ها برای مقابله با کرونا پرداخت و گفت: جمعیت هلال احمر کشور در بحث مقابله با شیوع بیماری کرونا در طرح غربالگری و تب سنجی از تعداد ۷۲ هزار نفر داوطلب در مبادی ورودی و خروجی شهر‌های استان‌های هدف استفاده کرده است.

نوری به اجرای طرح غربالگری اشاره کرد و گفت: از ابتدای شیوع کرونا بیش از ۲۱ میلیون نفر تب سنجی و غربالگری شدند که ۱۴ هزار نفر از آنان مشکوک و شناسایی و به مراکز درمانی هدایت شدند.

او با بیان اینکه جمعیت هلال احمر بیش از ۱۵۰ هزار بسته معیشتی بین اقشار ضعیف و کم درآمد توزیع کرده است افزود: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هم چنین نسبت به تهیه و تامین بسته‌ها و اقلام بهداشتی برای تعداد ۵۰۰ هزار نفر از بیماران خاص و مبتلایان به سرطان اقدام نموده است.

نوری، تولید و توزیع مواد ضدعفونی و ماسک را از دیگر اقدامات جمعیت برای مقابله با کرونا عنوان کرد و گفت: هلال احمر  نسبت به توزیع  روزانه ده هزار ماسک با علامت سیب سلامت و روزانه ۱۰ هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده دست در کارخانه جات خود اقدام نموده است.

او افزود: هلال احمر آموزش‌های پیگیری و مقابله با ویروس کرونا را به زبان‌های مختلف در قالب اینفوگرافی پوستر و نظایر آن‌ها در فضای مجازی منتشر کرد که این آموزش‌ها تاکنون ۵۶ میلیون نفر بازدید کننده داشته است.

عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور گفت: جهت کاهش استرس‌های اجتماعی شهروندان ناشی از بیماری کرونا هلال احمر نسبت به راه اندازی وب سایت corona.ir تلاش کرد که استرس اجتماعی ناشی این بیماری را در جامعه کاهش دهدکه تاکنون بیش از ده میلیون نفر در تست کرونا انلاین در این سایت شرکت کردند.
https://naftonline.ir/news/20852/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0