تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
‎علیرضا بابازاده عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پتروشیمی خراسان از شرکت‌های تابعه شستا، شد.
شرکت پتروشیمی خراسان | نفت آنلاین
شرکت پتروشیمی خراسان | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از شستا رسانه، مدیرعامل هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی شستا در حکمی علیرضا بابازاده را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت  پتروشیمی خراسان منصوب کرد.

‎علیرضا بابازاده عضویت هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از سال ۹۲ تا ۹۶، عضویت هیات علمی سازمان انرژی اتمی ایران از سال ۷۶ تا ۸۱ و استاد مدعو دانشگاه شهید بهشتی از سال ۸۸ تا ۹۴ را در کارنامه خود دارد. 

‎وی دانش آموخته دکترای تخصصی مهندسی انرژی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر بوده و مدرک کارشناسی ارشد مهندسی انرژی و کارشناسی فیزیک خود را نیز از همان دانشگاه اخذ کرده است. وی نخستین دانش آموخته مهندسی گداخت هسته‌ای است که در دانشگاه امیرکبیر از رساله دکترای خود دفاع کرده است.

‎بابازاده پیش از این مدیرعامل بنیاد علمی اقتصادی توانا، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره گروه دانش بنیان پیشگامان نوآوران دانا بوده است.

‎عضو هیات مدیره شرکت فولاد آلیاژی ایران، نایب رئیس هیات مدیره شرکت بیمه ایران خوردو، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت گسترش انرژی نوین از شرکتهای تابعه ایدرو، رئیس هیات مدیره هلدینگ پیشگامان نفت دانا، رئیس هیات مدیره هلدینگ معدنی گنج آفرینان ایرانیان و رئیس هیات مدیره هلدینگ حکمت سرای ایرانیان برخی از مهمترین سوابق اجرایی وی به حساب می‌آید.

راه اندازی و اجرای سرمایه‌گذاری‌های ریسک پذیر و توسعه کسب و کارهای دانش بنیان که منجر به تاسیس بیش از ۴۰ شرکت دانش بنیان شد و نیز احداث نیروگاه‌های برق مقیاس کوچک از دیگر سوابق اجرایی وی است.
https://naftonline.ir/news/20835/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
خوبه از تين به بعد منتظر توليدات هسته ايى از پتروشيمى باشيم
تازه ترين نظرات
0