تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
مدیر امور مالی شرکت ملی حفاری ایران گفت: با کاربست سامانه جامع دستمزد و مزایای کارکنان ارکان ثالث (HRM) برای اولین بار در صنعت نفت افزایش سنواتی حقوق و مزایای این همکاران از ابتدای سال بر مبنای نرخ جدید محاسبه و پرداخت شد.
سید امیر موسوی‌ فخر | مدیر مالی حفاری | نفت آنلاین
سید امیر موسوی‌ فخر | مدیر مالی حفاری | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران سید امیر موسوی‌ فخر افزود: تا پیش از این افزایش سنواتی این دسته از کارکنان طبق روال معمول در خرداد یا تیرماه اعمال می گردید که از نظر پرداخت به موقع کسورات تامین اجتماعی، سوابق بیمه و بازنشستگی مشکلاتی به دنبال داشت. 

وی با اشاره به اینکه این سامانه از خردادماه سال گذشته با همکاری مدیریت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، منابع انسانی و مالی شرکت طراحی، برنامه‌ ریزی  به طور رسمی وارد چرخه خدمت شد، اظهارکرد: سامانه HRM در مجموع  ارایه خدمات به  10 هزار نفر کارکنان ارکان ثالث را برعهده دارد که از این تعداد 70 درصد ثبت و مشخصات 30 درصد دیگر  در این سامانه تاکنون ثبت نشده و پرداختی های آنان به شیوه سنتی صورت می گیرد. 

موسوی فخر گفت: در این زمینه تمهیداتی اندیشیده و با تعیین یک بازه  زمانی پیمانکاران طرف قرارداد و مسئولان بخشی هایی که این کارکنان در آنجا شاغل بکار هستند ملزم به انجام مراحل ثبت نام در این سامانه گردیده اند. 

مدیر مالی شرکت ملی حفاری ایران افزود: با پیگیری های موثر مدیرعامل و مدیریت و کارشناسان بخش های ذیربط و مساعدت های مدیرعامل و مدیران شرکت ملی نفت ایران،10 هزار میلیارد ریال از مطالبات سازمان از شرکت های دریافت کننده خدمات در اواخر سال 98 وصول و این شرکت کل مطالبات کارکنان از جمله نفت کارت ها را پرداخت و همچنین بدهی به پیمانکاران، شرکت های سازنده قطعات و تجهیزات و بخشی از مطالبات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و صندوق های بازنشستگی را تسویه کرد. 

وی اظهار کرد: در همین حال ضمن محاسبه و پرداخت حقوق فروردین ماه کارکنان  براساس برنامه، مراحل پرداخت نفت کارت این ماه نیز انجام و بتدریج در روزهای پیش رو به حساب ذینفعان واریز خواهد شد.
https://naftonline.ir/news/20825/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
آ‌وا
بسلامتی پیمانکاریها زیر نظر بیمه دانا و طبقه بندی مشاغل هم شدند وضعیت اون نیروهای قراردادی که نمیتونن در سامانه ثبت نام کنن چی میشه آقایون مسئول اینقدر نیروهای قراردادی رو اذیت نکنید خدا رو خوش نمیاد روز حساب کتابی هم‌هست.
feedback
Romania
حمیدالله مرادوند
سلام
من نیروی پیمانکار ترابری سنگین ملی حفاری اهواز هستم

پس آیتم بدی آب و هوا و طرح طبقه بندی مشاغل پرسنل پیمانکاری چی شد؟
آیتم معیشت پرسنل پیمانکار چی شد؟
کی قراره به وعده های خود عمل کنید؟
تازه ترين نظرات
0