تاریخ انتشارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی NISOC در شرایط تحریم ظالمانه و بدون حادثه محقق ساخت:

تعمیرات اساسی 20 واحد NGL و تقویت فشار گاز در سال 1398

مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از انجام تعمیر اساسی بدون حادثه ۱۶۱ تجهیز و مخزن در واحدهای بهره برداری و نمکزدایی ، ۸ کارخانه گاز و گاز مایع (NGL) و ۱۲ مجموعه صنعتی تقویت فشار در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در سال ۹۸، علی‌رغم فشار تحریمهای ظالمانه خبر داد.
مهندس مراد کمالی | مدیر عمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی NISOC
مهندس مراد کمالی | مدیر عمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی NISOC
به گزارش نفت آنلاین به نقل از NISOC ، مهندس مراد کمالی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و روز کارگر، گفت: در سال ۹۸ با تلاش مضاعف و رویکرد جهادی کارکنان این مدیریت، و پشتیبانی و همکاری مدیریت تولید و سایر مدیریت‌ها، ۸۳ درصد از دستور کارهای تعمیرات‌اساسی واگذار شده، تا پایان اسفند به پایان رسید و ۱۷ درصد مابقی نیز که عمدتا به دلیل شرایط کاری ناشی از شیوع کرونا به سال جدید منتقل شده بود، به‌اتمام رسیده یا در دست اجراست.

مراد کمالی در ادامه افزود: در بخش تاسیسات فرآورشی، تعمیرات اساسی ۱۱ واحد فرآورشی در مجموع قریب ۲ ماه زودتر از زمان پیش بینی شده به پایان رسید. همچنین دو کارخانه NGL نیز در بازه زمانی کمتر از ۲۰ روز تعمیر و تحویل گردید که در نوع خود حدنصاب زمانی جدیدی محسوب می‌شود.

وی توضیح داد: در سال ۹۸ تعمیر اساسی ۱۶۱ تجهیز و مخزن در واحدهای بهره برداری و نمکزدایی، ۸ کارخانه گاز و گاز مایع(NGL) و ۱۲ مجموعه صنعتی تقویت فشار گاز با موفقیت و بدون حادثه به انجام رسید.

مراد کمالی در ادامه افزود: در این مدت، ۶۶ دستگاه ماشین دوار بالای ۴۰۰۰ اسب‌بخار مربوط به تاسیسات ۵ شرکت‌ بهره‌بردار نفت و گاز نیز تعمیر اساسی شد.

مدیر تعمیرات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب  همچنین از تعمیر اساسی ۱۱ دستگاه مولد برق اضطراری به عنوان یکی دیگر از اقدامات این مدیریت در حوزه تعمیرات اساسی یاد کرد و اظهار داشت: از سوی دیگر ۱۴۹ مورد تعمیر و بالانس انواع محورهای تجهیزات دوار و ساخت و تعمیر 2000 عدد انواع قطعات درون چاهی، سرچاهی و رزوه‌زنی لوله های جداری عملیات حفاری، بخش دیگری از تلاش کم‌نظیر کارکنان این مدیریت در پشتیبانی از تولید در سال ۹۸ است.

مهندس کمالی ابراز امیدواری کرد: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است، شاهد تداوم فعالیت‌ها و حدنصاب‌هایی جدید در اجرای بزرگترین و متنوع‌ترین برنامه جامع تعمیرات اساسی کشور در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب باشیم.
https://naftonline.ir/news/20808/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0