تاریخ انتشارسه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
عملیات کنتورخوانی در شرکت گاز استان تهران، بر اساس تصمیم شرکت ملی گاز ایران از سر گرفته شد.
قرائت کنتورهای گاز  | نفت آنلاین
قرائت کنتورهای گاز | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین احمد دارابی، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران، گفت: با توجه به تصمیم‌های گرفته شده از سوی شرکت ملی گاز ایران، عملیات کنتورخوانی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی فردی توسط کنتورخوان‌ها در استان تهران، دوباره آغاز شد.

وی ادامه داد: کنتورخوانی جزو یکی از مهم‌ترین وظایف شرکت گاز است؛ به همین دلیل از ماموران کنتورخوان خواسته شده است با رعایت کامل نکات بهداشتی عملیات کنتورخوانی را آغاز کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران اظهار داشت: از مردم خواهشمندیم تا حد امکان با ماموران شرکت گاز همکاری لازم را برای ثبت رقم کنتور داشته باشند، همچنین مشترکان می‌توانند همانند روال گذشته از چپ به راست، شماره اشتراک # ارقام مشکی رنگ کنتور خود را به سرشماره ۲۰۰۰۱۷۰۷ با اعداد انگلیسی و بدون فاصله پیامک کنند. 

دارابی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا مشترکان نمی‌توانند از منزل خارج شوند و از خدمات گاز استفاده کنند، تصریح کرد: مشترکان گاز می‌توانند با ارسال H به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۷۰۱عملیاتی نظیر اعلام رقم کنتور، دریافت آخرین قبض، عدم دریافت قبض پیامکی، دریافت شماره اشتراک بر اساس سریال کنتور، ارسال انتقادها، پیشنهادها و شکایات، درخواست فراموشی کد رهگیری درخواست‌ها و دریافت لینک اپلیکیشن اندروید را انجام دهند.

وی اظهار داشت: مشترکان گاز می‌توانند برای دریافت قبوض گازبهای خود با تلفن گویای ۱۷۹۴ تماس بگیرند، یا با ورود به سایت شرکت گاز استان تهران به آدرس www.tehrangasco.ir نسبت به اعلام و ثبت رقم کنتور گاز خود اقدام کنند.
 
https://naftonline.ir/news/20775/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0