کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ضدعفونی حاشیه شهر اهواز به همت بسیج نفت

8 ارديبهشت 1399 ساعت 17:55

کارکنان بسیجی و جهادگر خطوط لوله و مخابرات منطقه خوزستان همسو با سیاست‌های مسئولیت اجتماعی، اقدام به ضدعفونی معابر شهری حاشیه‌ای و کمتر برخوردار مناطق مختلف شهر اهواز کردند.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه خوزستان، سیدعلی سالاری‌نژاد، فرمانده پایگاه بسیج شهدای خطوط لوله و مخابرات منطقه خوزستان با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی مدیر منطقه و معاونان فنی و عملیاتی و همچنین استقبال خودجوش بسیجیان منطقه، از زمان شروع ویروس کرونا تا امروز خدمات شایانی در حد توان، در مناطق مختلف شهری اهواز انجام شده است.

وی افزود: در طرح رزمایش همدلی ویژه مقابله با ویروس کرونا، همکاران بسیجی با استفاده از امکانات داخلی منطقه شامل خودرو و تانکر مواد ضدعفونی‌کننده و پمپ‌های خودرویی و نفری، ضدعفونی کردن تمامی معابر در مناطق مختلف و روستاهای همجوار با خطوط لوله را در دستور کار قرار دادند.

سالاری‌نژاد تأکید کرد: در این طرح به‌صورت شیفتی و در نیمه‌های شب طبق برنامه‌ریزی و شناسایی نقاط پرتردد، بیش از ۱۵ کیلومتر در هر شیفت کاری به‌صورت میانگین با محلول ضدعفونی‌کننده گندزدایی می‌شود.


کد مطلب: 20757

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/20757/ضدعفونی-حاشیه-شهر-اهواز-همت-بسیج-نفت

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir