کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جشن تولد یک مهندس نفت بر روی مخزن نفتی

6 ارديبهشت 1399 ساعت 14:29

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه روز پنجشنبه ۴ اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از روند تکمیل فاز نهایی پروژه انبار نفت شهید حاج قاسم سلیمانی میهمان دورهمی جشن تولد یکی از مهندسین شرکت بر روی سقف شناور یکی از مخازن خالی انبار نفت جدید ارومیه شد.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه احمد مجرد با ابراز خرسندی از برگزاری جشن تولد یکی از مهندسین نفت که در هفته اخیر بدور از خانواده و بصورت شبانه روزی در محل پروژه مستقر است گفت: این قبیل مراسم های خودجوش از سوی کارکنان عملیاتی و ایجاد شادابی و نشاط میان کارکنان مجموعه نشان از همدلی و اتحاد در فرایندهای عملیاتی است.

وی در ادامه افزود:اجرای طرحهای فرهنگی ابتکاری کارکنان به موازات عملیات سوخترسانی به مردم براساس رویکرد منطقه در زمینه ارتقاء انگیزه کاری و بهره وری، افزایش عملکرد و ایجاد صمیمیت و ارتباط داخلی بیشتر بین همکاران شکل می گیرد.

برگزاری دورهمی جشن تولد در بالای یکی از مخازن خالی انبار نفت ارومیه که در حال تست نهایی بوده با مجوز واحد ایمنی و با رعایت الزامات بهداشتی پیشگیری از کرونا و در محوطه بیرونی صورت گرفت.











کد مطلب: 20734

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/20734/جشن-تولد-یک-مهندس-نفت-روی-مخزن-نفتی

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir