کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی مخاطبین نفت آنلاین:

حق بدی آب و هوا را به کارکنان قراردادی نفت پرداخت کنید

31 فروردين 1399 ساعت 9:30

یکی از مخاطبین نفت آنلاین به نیابت از کارکنان قراردادی مدت موقت با ارسال یادداشتی خواستار پرداخت حق بدی آب و هوا به این دسته از کارکنان شد.


به گزارش نفت آنلاین متن یادداشت ارسالی به شرح ذیل می باشد:

با سلام و خسته نباشید خدمت دست اندرکاران رسانه خبری نفت آنلاین

اینجانب از کارکنان قراردادی مدت موقت صنعت نفت در جنوب کشور می باشم و به نیابت از کلیه کارکنان قراردادی که در مناطق بد آب و هوای کشور در حال خدمت هستند پیام می دهم.

همانطور که مستحضر هستید کارکنان قراردادی بسیاری از سازمان ها مانند وزارت نیرو ، جهاد کشاورزی ، فولاد خوزستان ، فولاد اکسین خوزستان و ... در مناطقی که دارای آب و هوای مناسبی نیستند به آنها مزایای بدی آب و هوا پرداخت می شود. 

اما متاسفانه کارکنان قراردادی موقت صنعت نفت از دریافت این آیتم محروم هستند.

طی دو سال گذشته بهبود معیشت ویژه این کارکنان در صنعت نفت اجرا شد . اما متاسفانه تغییر زیادی در معیشت این کارکنان حاصل نشد . حتی مبلغ عیدی پایان سال این دسته از کارکنان بجای کارگری ، کارمندی پرداخت شد.

حال از مسئولین محترم منابع انسانی نفت خواستاریم در خصوص پرداخت آیتم بدی آب و هوا در استان های خوزستان ، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد ، هرمزگان و ... به کارکنان قراردادی مدت موقت عنایت لازم داشته باشند و دعای خیر این کارکنان را نصیب خود نمایند.

پرداخت این آیتم به کارکنان قراردادی مدت موقت قطعا باعث افزایش انگیزه کارکنان و توسعه بیشتر سازمان خواهد شد.

پیشاپیش به نیابت از کارکنان قراردادی مدت موقت از مسئولین محترم منابع انسانی نفت تقدیر و تشکر میکنم . با تشکر از نفت آنلاین بابت درج مشکلات کارکنان صنعت نفت



 


کد مطلب: 20664

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/20664/حق-بدی-آب-هوا-کارکنان-قراردادی-نفت-پرداخت-کنید

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir